Forum
TillbakaBingolotter |
---|
Hej på er Igår på föräldramötet beslutades att vi kommer sälja bingolotter till uppesittarkvällen och nyårsbingo! Ni som vill kan köra igång och sprida detta redan nu! Vi erbjuder enkel (100;-), dubbel (200:-)och trippellotter (300:-) + nyårslotter som bonus. Nyårslotten kostar oxå 100:- Planen är att åka iväg på en cup med övernattning nästa år. Om vi lägger i en hög växel så kanske vi inte behöver sälja något mer i vår! Alla ska sälja till ett värde av 1000:- (10 enkel, 5 dubbel osv) till uppesittarkvällen, friköp erbjuds för 500:- Nyårslotterna är en bonus utöver som vi testar… Jag kommer ta in era ”beställningar” senast 8 december, och lämna ut dem den 10 december. Ni har sedan till 12 januari att inkomma med betalning. Jag mailar ut ett beställningsunderlag som ni kan lägga på arbetsplats eller skicka med barnen om de går ut och säljer… Mvh Hanna 0736870270 Ebba Hernebring 5 sep 2023 |
Svar (4 st) |
---|
Hej, Finns det något snyggt reklamblad som vi kan använda och skriva ut för att lägga på arbetsplatser m.m.? Letade på nätet men jag hittade bara äldre bilder då jag funderade på att göra en egen. Eller är det något som kommer på mailen sen? Är det rätt uppfattat att om man köper en trippel-lott så får man en Nyårs-lott på köpet men att man kan köpa Nyårs-lotten löst? |
Hej Simon Jag har mailat ut ett blad som man kan lägga på arbetsplats mm om man vill, om du/ni inte fått detta så kan jag maila igen, du kan skicka ett mail till mig så har jag din adress och skickar över underlaget! Hanna.hernebring@gmail.com Inte riktigt rätt uppfattat kring lotterna, alla ska sälja lotter till uppesittarkvällen för ett värde av 1000:- (man kan då välja att sälja 10 enkel * 100:- eller tex 5 dubbel * 200 osv) Nyårslotterna blir utöver detta pris, en bonus som ni kan sälja om ni vill, dvs de räknas inte med i de 1000 som varje barn ska sälja för, och som vi testar. Vill man inte sälja alls erbjuds friköp på 500:-. Hoppas det klarnar, annars kan du slå mig en pling på 0736870270 Mvh Hanna |
En fråga om Bingolottos julkalendrar Är det något vi kan sälja? Med vänlig hälsning, Mikaela |
Det lyftes på föräldramötet så det kanske vi kan testa nästa år, är inte beställt detta år. Mvh Hanna |