Forum
TillbakaBingolotter på Marieberg |
---|
Hej på er Nu har jag gjort en fördelning nedan över de dagar vi får stå på Marieberg och sälja bingolotter. Vi trodde kanske att vi skulle få några timmar, vi fick tre dagar är det är ganska mycket, men vi testar så får vi utvärdera efteråt! Hoppas alla kan hjälpas åt! Har fördelat tjejerna i tre grupper, alla grupper har en huvudansvarig förälder/föräldrar som ansvarar för planeringen under dagen och som jag kan hålla lite kontakt med kring ”regler” på Marieberg att förhålla sig till, överlämnandet av lotter mm. De som jag bett vara ansvariga behöver inte göra allt utan givetvis delegera/ta hjälp av övriga i resp. grupp. Ni delar upp timmarna/ansvaret hur ni vill, men tanken är väl att det minst finns en förälder och ett par barn per pass. Vi kanske kan låta tränarna ”vila”? Men deras barn vill kanske var med och sälja? Alla tjejerna har matchställströja på sig under ”arbetspasset”! Tiderna är lite olika eftersom tjejerna har träning på söndagar, jag anmält tiderna nedan, lördagsgänget är därför lite fler … Söndag 20/11 13-18,00 Ansvarig förälder; Hanna Ebbas mamma Agnes Hedin Alexandra Lundberg Alicia Hammar Amanda Alvborg Caprina Kubaji Cornelia Backlund Ebba Hernebring Holly Sandvall Lördag 26/11 11-18,00 Ansvarig förälder; förälder till Lisa Freja Edlund Junia Lindblad Tuva Lindblad Lisa Gawelin Liv Fornvall Maja Eriksson Meja Byström Moa Holdt Ida Arvidsson My Solalv Narin Rashid Söndag 27/11 13-18,00 Ansvarig förälder; förälder till Stella Nike Rimsten Olivia Sallman Penny Holte Ruth Widner Sigrid Thalberg Stella Panzar Tilda Åström Indra Nordström Elin Einasrdottir Ni som utsetts som ansvariga: - kontakta de övriga i gruppen och gör en planering, kontaktuppgifter finns under svenska lag och kontakter, -se till att någon hämtar lotter, info om regler, swishlappar och beachflagga hos oss på Blåvingestigen 2 innan och lämnar efter passet. Hör av er om ni har frågor 0736870270 Mvh hanna Ebba Hernebring 8 nov 2022 |
Svar (0 st) |
---|