Forum
TillbakaBingolotter till uppesittarkvällen |
---|
Hej på er! (ber om ursäkt att detta kommer i nära anslutning till toalettpapper) Men ingen stress kring nedan, vill bara ge er förutsättningar tidigt! På föräldramötet beslutades att vi skulle göra en försäljningsaktivitet genom att sälja bingolotter till uppesittarkvällen den 23:e december. Ville bara meddela hur det kommer fungera redan nu, så att ni kan börja sprida ordet (om ni vill) Ni meddelar mig innan 1 december hur många ni har ”sålt” och av vilken sort så lämnar jag ut dessa till er under träningen den 4 december. DVS ni får inga fysiska i handen, utan lägger beställning och jag lämnar ut till er. Detta blir minst administration för alla inblandade. Behöver ni av nån anledning ha era lotter innan 4 dec, meddela mig så löser vi det! Vi kommer sälja både enkellott (100;-) dubbellott (200;-) och trippellott (300;-) Säljkrav : försäljningspris 1000;- till kund (dvs 10 enkel eller 5 dubbel, eller två trippel och 4 enkel osv) Friköp på 350;- Vi kommer även få stå på Marieberg köpcentrum och sälja, några timmar, eller någon dag i december, detta får vi besked om i november. Tack alla grymma föräldrar! Hör gärna av er om ni har frågor! Mvh Hanna Hernebring, 0736870270, Hanna.hernebring@gmail.com Ebba Hernebring 11 okt 2022 |
Svar (2 st) |
---|
Strålande!!! |
Hej på er, ett tillägg ang bingolotter! Redan för en vecka sedan var det svårt att beställa dubbel och trippellotter, så jag har svårt att veta hur många vi får hem tyvärr. Så om ni får kunder som gärna vill ha dessa typer, fråga gärna om de kan tänka sig flera enkla istället (om det blir brist) Förhoppningsvis löser det sig, men kan vara bra att vara lite förutseende, genom att ha ställt frågan! Tack o hej! |