Forum
TillbakaÖrebrocupen |
---|
Hej! Nu börjar det närma sig! Både vi tränare och tjejerna ser fram emot Örebrocupen med spänning. Det ska verkligen bli jättekul! :) Och ni föräldrar kan hjälpa till att se till att det blir så kul som det bara går. Dels så har våra eminenta trivselföräldrar lagt ut en förfrågan om lite assistans under de tre dagarna. Dels så kan ni se till att tjejerna kommer i god tid, är utsövda, har BRA matsäckar med sig samt rätt utrustning. Tänk på att det är mycket bilar, folk och stora ytor så kom dit i god tid, speciellt på Rosta gärde, så de hittar sitt lag innan uppvärmningen. Notera också hämtnings- och lämningstiderna! Alla tjejer skall vara med under hela passen, alltså när båda lagen spelar. I kalendern är det nu uppdaterat med tider, platser, laguppdelning, mm. Men för säkerhets skulle kommer all info här också: --- Vi har anmält 2 lag till årets upplaga av Örebrocupen. Cupen spelas 17-19/6 2022. Man får endast deltaga om man är anmäld iom att vi senast 25/5 måste ha anmält samtliga deltagare. Anmäler man sig måste man kunna vara med på hela cupen. Och eftersom det är fotbollsutbildning och teambuilding under hela tiden vi är på plats så bör samtliga spela hämtas och lämnas samtidigt varje dag. Messa info om spelialkost/allergier till 0736220537 (Rebecka) senast 20/5. Medtag på cupen: Matchkläder: röd matchtröja, blå shorts och röda strumpor. Fotbollsskor, löparskor och benskydd. Vattenflaska och hårsnodd. Kläder efter väder. Matsäck: mat och mellis att äta mellan matcherna. OBS ej sötsaker. IK Sturehov Röd: Ruth Maja Indra Joy Stella Agnes Penny Amanda Holly Meja Ebba Caprina Alicia Coacher: Andreas, Rebecka Spelschema: Fredag, 13:00, Lugnet 71, Latorp IF Fredag, 16:00, Lugnet 71, IFK Kumla 1 Lördag, 08:00, Rosta Gärde 73, KIF Örebro DFF Lördag, 10:00, Rosta Gärde 73, ÖSK 1 Söndag, 13:00, Rosta Gärde 73, Brommapojkarna Söndag, 16:00, Rosta Gärde 710, IFK Kumla 2 IK Sturehov Blå: Alexandra Sigrid Liv Moa Nike Tilda Cornelia My Olivia/Freja Elin Tuva Junia Narin Coacher: Joakim, Johnny, Pelle Spelschema: Fredag, 12:00, Lugnet 71, ÖSK 2 Fredag, 14:00, Lugnet 74, IFK Kumla 1 Lördag, 09:00, Rosta Gärde 71, Brommapojkarna Lördag, 11:00, Rosta Gärde 71, Latorp IF Söndag, 14:00, Rosta Gärde 73, IFK Kumla 2 Söndag, 16:30, Rosta Gärde 710, ÖSK 1 Rebecka Eriksson 7 jun 2022 |
Svar (6 st) |
---|
Hej, how long is each game in this tournament? |
Hej! 2x 20 min |
Vi kan hjälpa till, var hittar jag den infon?! |
Förfrågan om hjälp skrevs denna gången bara i facebookgruppen, vanligtvis skriver vi i båda, men om ni vill vara med i facebookgruppen så heter den IK sturehov f12. Hittar ni den inte kan ni skriva till mig på Messenger så bjuder jag in er! Mvh Hanna Hernebring |
Vi har inte FB men du får gärna smsa mig eller lägga upp d här Mvh |
Jag messar dig! |