Forum
TillbakaKIF Örebro-Kopparberg/Göteborg |
---|
Hej alla fotbollstjejer och föräldrar Har ni haft och har en härlig sommar! Nu är det bara en vecka kvar till träningsstart för tjejerna igen och förutom det så tänkte försöka ta med mig Hillevi på KifÖrebro-Kopparberg/Göteborg onsdagen den 14 aug kl.19 på Berhn arena. I Kopparberg/Göteborg spelar flera bronsmedaljörer och tabelläget för KIF ser jättebra ut! Kanske kan det vara fler tjejer från laget som intresserade? Här står priser och lite info. http://www.kiforebro.se/Page/248924?firstRef Jag kan ta med flera tjejer själv men är ju kul om någon mer vuxen vill hänga på också! Är du/ni sugna så säg till antingen på lördagens träning, här i forumet eller på telefon/sms 0706-110419. Mvh Hillevis mamma Karin Karin Åberg 3 aug 2019 |
Svar (5 st) |
---|
Hej! Vilket bra initiativ! Jättekul! Och det blir säkert en bra match. :) Vi har inte bestämt ännu om vi ska passa på att åka bort då iom att vi är lediga tors-fre men är vi hemma vill jag och Maja gärna hänga med. Vi återkommer lite närmare. Mvh Rebecka och Maja |
Hej! Vad kul! Stina är peppad med reservation för att vi kommer hem från Spanien på natten innan så ifall hon är toktrött kanske vi får avstå🙂 |
toppen idé. ta upp det på träningen på lördag också. MVH AW |
Ska bli kul att kolla på matchen i morgon! :) Vad tror ni om att vi träffas en halvtimme innan på trappan mellan hockey och fotbollsarenorna? Så vi kan sitta tillsammans. |
Lustigt, vi skrev precis samtidigt 🙈 |