Dela nyhet
Schema och info inför matchvärd och kioskansvar söndagen 23/2 Lexbyhallen
Igår, 10:49 0 kommentarer
Den 23/2 har vi ansvar som matchvärd och kioskvärd under hela dagen och även sekretariatet under de egna matcherna.
Ni kommer få kallelser och nedan ser ni schemat om ni behöver byta med någon. 1 förälder per barn behöver tacka ja till kallelsen.
Är det första gången man är med som funktionär är det bra om man läst igenom Sävehofs information kring vad det innebär att vara matchvärd och kioskansvarig.
Dessa finner ni här
Hämta matchväska, låsa upp hallen kl 08.15, samt sköta inköpen till kiosken – Amy
Matchvärd pass 1 kl 08.15-11.00 - Stella (ställa i ordning hallen och kiosken)
Matchvärd pass 2 kl 11.00-14.00 – Nella
Matchvärd pass 3 kl 14.00-17.00 – Clara (ställa i ordning hallen och kiosken + lämna väskan till Improve)
Kioskansvarig pass 1 kl 8.15-11.00 – Shayli och Alice (ställa i ordning hallen och kiosken)
Kioskansvarig pass 2 kl 11.00-14.00 – Liv och Catarina
Kioskansvarig pass 3 kl 14.00-17.00 – Emma B och Estelle (ställa i ordning hallen och kiosken)
Sekretariat (klocka) för 2 matcher med start kl 09.00 och kl 10.50 - Emma P och Elsa
Match 1 09.00 IK Sävehof Ö Svart – Ale Handboll Röd
Match 2 10.50 IK Sävehof Ö Gul – Önnered HK 4
Har ni några frågor är det bara att höra av sig till Nina Vatansever 0738667434 eller Hanna Svenheimer 0736587555.
Behöver ni byta pass ansvarar ni för det själva och gör det lättast i vår Whats up grupp Föräldrar & Ledare, Sävehof F9-Ö
Vi ser fram emot en rolig handbollssöndag där våra tjejer ska möta Ale Handboll och Önnereds HK. Hoppas att många har möjlighet att komma ned och heja på tjejerna!
Mvh Nina och Hanna
Kommentarer