Forum
SvaraSamåkning måndag 3/9 (Hovås Billdal IF 8 borta, Billdalsvallen 3A) |
---|
Hej! Peter Hagelin väckte en angelägen fråga med anledning av veckans bortamatcher. Med tanke på trafik, parkeringsplatser och liknande borde vi kunna organisera samåkning. Det hade varit tilltalande inte minst socialt men också ekonomiskt och "ekologiskt". Själv cyklar jag direkt från jobbet till kvällens match (kan dock övertalas), så jag lämnar över ordet till alla ni som är bokade på bortamatch i veckan, och hoppas det blir fler inlägg här. Man kan ju tänka sig att vi utgår från Västerplans parkering i första hand och se hur det fungerar. Längre fram kanske vi inte heller var och en åker på alla matcher, och då är det här ju en bra start. Tack för att du tog upp frågan Peter! Mvh /Niklas Niklas Enskog 3 sep 2018 |
Svar (10 st) |
---|
Bra tanke! Vi har plats för två till i bilen. Nås på 0727365755 om man vill åka med. Med vänlig hälsning, Peter |
Tjena finns plats i min bil |
Levi och jag åker gärna med någon annan! |
Vi har plats för 3 i vår bil oxå. Bra initiativ med samåkning👍😜, maila eller ring /chatta med mig 0739024239 om ni vill åka med Oskar o mig |
Pax för en plats i din bil Soili! Då kan jag plocka upp bollar och liknande och komma bort till er. |
Absolut Niklas! Jag kan hämta dig o bollatna vid klubbhuset med om det är lättare👍 Vilken tid ungefär? |
Jag väntar på parkeringen från 18:00 och framåt, tackar! |
Niklas... Vi är där ca 1800! |
Då är det samling kl 18.00 parkeringen Önneredsplan som gäller? I kallelsen igår står det att man ska vara i Billdal 17.45?! |
Samling Billdal 18.30 står i kallelsen tror jag? Eller? |