Forum
TillbakaFörsäljning Ravelli, våren 2020 |
---|
Hej! Viktigt!! Jag skrev att jag delar ut kataloger på träningen ikväll - men jag kan inte det! Jag är sjuk - inte värre än att jag kunnat ta en sväng i normala fall - men som det är nu vill jag inte träffa laget och riskera nånting. Tyvärr har min man precis blivit dålig och Maja är inte helt ok heller - så jag kan inte få till det! Jag är nästan frisk, så jag hoppas kunna dela ut SNART. Dock finns ju katalogen nåbar via länken jag förmedlat. (Kopierar in hela meddelandet i en inlägg nedan alldeles strax om det är svårt att hitta tillbaka till 'kallelsen'.) Om ni vågar kan ni hämta katalogen hos oss - jag kan lägga ut i brevlådan eller skicka fram lillasyster, hon är frisk och är den var sjuk först, så hon lär inte vara på väg att bli sjuk heller! :-) Tack alla som hunnit meddela om ni väljer friköp eller säljer i år. Glöm inte att meddela om ni har syskon som också är aktiva i klubben, det går att uppdatera i efterhand om ni missat det. Helena W. 1 apr 2020 |
Svar (6 st) |
---|
Hej igen! Här är informationen som ligger ihop med kallelsen Tony hjälpte mig skicka ut. Den är lite svår att hitta när man svarat, så jag lägger in det här också. /Helena Hej Laget! Nu är det dags för årets försäljningsaktivitet för klubben, och i år säljer vi Ravelli. Jag behöver svar på två frågor och jag vill att ni i Kommentarsfältet anger ’Sälja’ eller ’Friköp’ Namn på eventuella syskon i klubben, och vilket lag de spelar i Svara på kallelsen genom att ange ’Friköp’ eller ’Sälja’, och gör det ASAP, jag måste meddela mitten april, men vill veta vilka som ska ha kataloger osv. Försäljningsperioden är 30/3 till 30/4. Jag kommer ta med kataloger till träningen på onsdag 1:a april, annars kan man hämta hos mig (Ugglebovägen 49 i Ljungsbro) – eller så skickar jag med Maja till träningarna om ni hojtar till. Vad gäller försäljningen är alternativen att sälja minst 7 paket, eller friköp på 500:-. Mer information finns i mailet från Johanna Ljungberg 23/3. Ni registrerar er försäljning via denna länk: F16-19 + F06: http://partner.ravelli.se/se/register/6693-ifk-wreta-kloster/12294-ifk-wreta-kloster-f16-19 Gör det direkt ni bestämt er för att sälja. Ni får information om säljtider och leveranstider och även länk till att sälja online – vilket i dessa Corona-tider kanske är lättare. Hör av er om något är oklart. Hälsningar /Helena – eder Försäljningsansvariga |
Säljer, lillebror Edvin spelar i P10 |
Säljer. Aron och Alma i P07 å F10 säljer också. |
Friköp, bror i p08, |
Hej igen! Jag delade ut kataloger i måndags, och jag skickar med Maja på dagens träning. Meddela gärna era tjejer om ni ska sälja eller inte, så de vet om de ska ta med (jag har gott om kataloger, det är ok att ta två om man vill). Det går bra att komma förbi och hämta: Ugglebovägen 49. Ring innan så vi säkert är hemma: 0730-435324 Nu saknar jag bara svar från tre tjejer, som varken svarat på Tonys utskick eller här ovan. Svara så snart ni kan, jag måste meddela vidare senast 19/4. Hör jag inget blir det friköp. Hälsningar //Helena |
Hej! Här kommer en påminnelse att imorgon torsdag är sista dagen för försäljning av Ravelli - hoppas det har gått bra trots vår ovanliga situation. När ni lagt in er beställning och går till 'kassan' finns ett val - där ni väljer 'leverans via säljaren'. Ang betalning osv kommer mer information senare, men det blir typ som tidigare. Trevlig Valborg! |