Forum
TillbakaFörsäljning Bingolottskalendrar |
---|
Hej! Nu har kalendrarna kommit och jag planerar komma Ryd efter morgondagens träning (runt 21 alltså) och dela ut till de som sagt att de vill sälja. Alla har inte meddelat något och vissa har valt att avstå eller sälja färre än 6 st - d v s om någon vill sälja fler kalendrar så finns det - säg till! *** Inbetalning till mig absolut senast SÖNDAGEN 24/11, Swish 0730-435324 ***. SMS:a på samma nummer vid frågor. Kalendrar ni inte kan sälja ska återlämnas senast vecka 48. (Måndag 25/11 kan vara en bra dag!) Helena W. 10 nov 2019 |
Svar (4 st) |
---|
Hej Sagas pappa Daniel kommer till träningen idag du kan lämna vår kalendrar till honom. Mvh Rebecka |
Hej igen! För er som inte hade möjlighet att hämta kalendrarna i måndags kan ni antingen hämta dem hemma hos oss (Ugglebovägen 49, ring 0730-435324 innan så vi är hemma) - eller så ber jag Maja dela ut dem på torsdagsträningen. Med vänlig hälsning /Helena |
Hej! Nu ska alla ha fått sina kalendrar och jag hoppas försäljningen går bra. Vi har 79 st kvar om nån är sugen på mer (eller om ni avstod att sälja, men vill ha en till familjen!) Tack alla ni som redan betalat!!! :-) Till er andra - Senast söndag 24/11 vill jag ha era inbetalningar, annars får jag lägga ut för er. Om ni har kalendrar att lämna tillbaka - hör av er snarast. Återlämna senast måndag 25/11. Med vänlig hälsning /Helena |
Nu är försäljningsaktiviteten avslutad - vi var jätteduktiga! :-) Vi sålde 107 kalendrar vilket ger laget 5350:- att använda till kommande trevligheter. Bra jobbat allihop, och allt är swishat och klart! En extra liten Guldstjärna till Familjen Öjert som sålde 19 (nitton!!) stycken. Trevlig adventshelg! /Helena |