Forum
TillbakaBingolotter och Friköp |
---|
Hej! Nu ska föräldrar till alla F05/06-tjejer fått ett mail från mig med information runt försäljning av Bingolottskalendrar eller om ni valt Friköp. Om ni *inte* fått mailet beror det på att jag missat att få med just er mailadress i utskicket- hör då av er till mig, eller svara i den här tråden. Med vänlig hälsning /Helena Helena W. 2 okt 2018 |
Svar (11 st) |
---|
Det låter bra Helena och då kan du samtidigt ta med era vedsäckar hem. Till de som har säckar Kvar att hämta gör det ikväll i samband med träningen jag finns på plats. Tack/ Jensa |
Hej Helena! Jag har inte fått mailet om försäljningen! |
Låter bra, Jens - det var min tanke också! Maria - både din och Petters mail är med på min sänd-lista. Jag provar att skicka om till bara er två, så hoppas vi det kommer fram. Jag ser att ni valt friköp, så då behöver du inte hämta nåt ikväll! |
Hejsan. Jag har inte fått något mail och inte Eva heller. /Dick |
Dick, Eva - jag har skickat om mailet till er alldeles nyss, så får vi se om det går fram. Skumt är det - för precis som för Ingestigs så är ni med i första utskicket. MEN - ni har också friköp, så då gäller bara att swisha mig 250:- senast 20/10 på 0730-435324. |
Jag kan inte heller se att jag fått något separat mail om bingolottoflrsäljningen. //Helena Hagström |
Jag kommer finnas med kalendrar vid slutet av morgondagens träning, för er som inte hämtat era ännu. Tack till alla som redan swishat pengarna! |
Hej! Det är några kvar som inte hämtat sina kalendrar. Anders (min man) är på plats imorgon kl 18 och har med sig de sista. Någon hade problem att swisha - Anders kan ta emot kontanter imorgon (men swish är smidigare, så ni som kan gör det!). Hoppas försäljningen flyter på fint! :-) |
Påminnelse till alla som inte betalat in för Bingolottskalendrarna/Friköp. Sista dagen idag lördag, men swisha mig på 0730-435324 så snart ni kan så slipper jag ligga ute med pengarna så länge: Friköp: 250:- Kalendrar: 500:- Tack alla ni som redan betalat!!! :-) |
Nu har lagkassan stärkts med 7000:- från bingolottskalendrarna - Tack hjälpen alla! :-) |
Nu har lagkassan stärkts med 7000:- från bingolottskalendrarna - Tack hjälpen alla! :-) |