Forum
TillbakaHalva potten 19 oktober |
---|
Hej, någon som kan byta med oss till 30 november istället? . Vi har fotbollscup i Örebro med lillebror denna lördag MVH Christin Christin Pennie 8 okt 2024 |
Svar (16 st) |
---|
Vi kan byta med er. Mvh Malin wahlfridsson |
Vi byter gärna oxå med ngn. Vi är på fotbollscup i Göteborg 😅 |
Tack Malin walfridsson 🙏🏻 jag meddelar Malin ! |
Hej, är det någon som vill byta datum med oss? Vi har 19 oktober men byter gärna till annat datum om någon kan? |
Hej! Vi har halva potten den 19/10 men vi är bortresta och kan inte. Är det någon som kan tänkas byta med oss? |
Hej på er, kan vi gemensamt försöka lösa byten till lördagens halvapotten? Några av er som har matchen den 30 november som kan tänka sig att byta? |
Hej Vi har bytt med Nova Hultin. |
Är det någon mer som ville byta ? Vi har den 30nov och kan byta om det behövs |
Vi byter gärna i så fall. |
Jörgen ska vi byta då? Malin hade bytt med Christin? |
Hej. Det visade sig att Christin hade samma datum- så vi byter gärna med Robin. |
Då byter vi Malin 👍 |
Hej på er, Någon annan som har matchen den 30/11 som skulle kunna byta med oss på lördag? Har kört ihop sig efter dålig kommunikation mellan mig o Isabelles mamma. Jag kan ju som vanligt inte dem här dagarna pga av egen match o Isabelles mamma är borta på lördag, men hon kan den 30/11. Mvh Andreas A |
Hej. Vi är kallade och har inget bokat. Jag tar med Linda Guhren som ersättare. /Anders |
Tack så mycket Anders o Linda🙏🏻 |
Kan ta den 30/11 om någon inte kunde då. |