Ledarmöte P2010-P2013
Ons 12 mar, 19:00-21:00
Hässelbyhallen (kansliet)
Samling: 19:00Hej!
Även om vi ännu inte avslutat denna säsong, är det dags att börja tänka på kommande. Det finns så klart en del som inte går att veta nu, men vår erfarenhet är att en hel del kan vi redan nu planera.
Vi tänker att vi samlas enligt nedan:
Pojk P10, P11, P12, P13
Pojk P14, P15, P16
Flick F09, F10, F11, F12
Flick F13, F14, F15, F16
Syftet med att vi tar flera lag samtidigt, är att vi kan få ett erfarenhet och kompetensutbyte mellan er och hitta behov av samarbete.
Vi vill gärna träffa hela ledarteamet, men går det inte så vill vi gärna ni kommer minst 2 från varje lag.
Se nedan agenda.
Mvh,
Jörgen Aronsson, styrelsen, och Emil Lindh; kanslist och ungdomsansvarig
Nuläge per lag (ca 10 min per lag)
• Kort status hur säsongen varit hittills.
• Vad har fungerat bra/Vad kunde varit bättre?
Övergripande info föreningen inkl Hawksmodellen
Planering kommande säsong för er lag
• Ledarstaben. Tränare, Lagledare och övriga funktioner.
• Spelartruppen.
• Seriespel. Bäst I Stan (Röd nivå)
• Träningsupplägg
• Målvakter och deras utveckling
• Fys
• Teambuilding, hur jobbar ni med detta idag och hur tänker ni kommande säsong
Cuper
• Hur tänker ni kring cuper April/Maj
• Hur tänker ni kring cuper Aug/Sept
Camp
• Hawks Sommarcamp: Hur ser era spelare på detta. Några önskemål?
• Andra camper som kan dela erfarenhet om
Gemensamma träningar / fys under "sommaren", dvs ca 1/5 – ca 31/8
• Hur skulle kunna samarbeta över "åldergränserna"?
• Ev. Gemensamt från föreningen?
Övrigt
Även om vi ännu inte avslutat denna säsong, är det dags att börja tänka på kommande. Det finns så klart en del som inte går att veta nu, men vår erfarenhet är att en hel del kan vi redan nu planera.
Vi tänker att vi samlas enligt nedan:
Pojk P10, P11, P12, P13
Pojk P14, P15, P16
Flick F09, F10, F11, F12
Flick F13, F14, F15, F16
Syftet med att vi tar flera lag samtidigt, är att vi kan få ett erfarenhet och kompetensutbyte mellan er och hitta behov av samarbete.
Vi vill gärna träffa hela ledarteamet, men går det inte så vill vi gärna ni kommer minst 2 från varje lag.
Se nedan agenda.
Mvh,
Jörgen Aronsson, styrelsen, och Emil Lindh; kanslist och ungdomsansvarig
Nuläge per lag (ca 10 min per lag)
• Kort status hur säsongen varit hittills.
• Vad har fungerat bra/Vad kunde varit bättre?
Övergripande info föreningen inkl Hawksmodellen
Planering kommande säsong för er lag
• Ledarstaben. Tränare, Lagledare och övriga funktioner.
• Spelartruppen.
• Seriespel. Bäst I Stan (Röd nivå)
• Träningsupplägg
• Målvakter och deras utveckling
• Fys
• Teambuilding, hur jobbar ni med detta idag och hur tänker ni kommande säsong
Cuper
• Hur tänker ni kring cuper April/Maj
• Hur tänker ni kring cuper Aug/Sept
Camp
• Hawks Sommarcamp: Hur ser era spelare på detta. Några önskemål?
• Andra camper som kan dela erfarenhet om
Gemensamma träningar / fys under "sommaren", dvs ca 1/5 – ca 31/8
• Hur skulle kunna samarbeta över "åldergränserna"?
• Ev. Gemensamt från föreningen?
Övrigt
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 26 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här