Forum
SvaraCup söndag 29 januari |
---|
Hej! Det är snabba ryck mellan våra hemma cup:er nu :) Välkomna att hjälpa till på Ljunkan söndag 29 januari mellan kl 8.30 - 14.00 (första match 9.30 - sista 13.15). Karin och jag (Veronica) är arrangemangsansvariga för vårt lag Innebandy P-2010/11/12 men vi behöver som vanligt er hjälp med att få den här dagen att fungera på bästa sätt. Nedan har ni uppgifter som behöver bemannas. Vi ses! / Veronica (Franks mamma, P12) och Karin (Simons mamma P12) Sekretariat, helst 2 personer per pass 08.45 - 11.00 - bygga sarg och sekretariat samt 2 matcher (09.30 & 10.15) 10.45 - 12.30 - 2 matcher (11.00 & 11.45 ) 12.15 - 14.00 - 2 matcher samt ta ner sekretariatet och ev sarg (om det är inte är ngn cup efter). Matcher 12.30 & 13.15. Kiosk Karin och jag plockar upp och ner kiosken och bemannar därför de första och sista tiderna. 09.00 - 10.00 - Karin och Veronica 10.00 - 11.00 - 2 personer 11.00 - 12.00 - 2 personer 12.00 - 13.00 - 2 personer 13.00 - 14.00 - Karin & Veronica Veronica Eriksson 22 jan 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Hej, Vi kan ta sekretariatet 8.45 - 11.00. / Erik och Maria Henefalk (Edvards föräldrar, P11) |
Jag kan ta kiosk 10-11 och sek 12:15-14:00 // Fredrik (Arvids pappa) |
Jag kan ta kiosk 10-11. |
Jag kan ta kiosken 11 - 12. |
Jag kan ta kiosken 12-13 |
Jag har förstått och hört att man är osäker på vad man har för ansvar i sekretariatet och vill därför ge lite info om detta: Underskrift från tränare på matchprotokoll Starta klocka Notera resultat på matchen Ta bra hand om domaren och hålla koll om hen vill att ni stannar tiden. Kom igen nu detta är sista sammandraget som vi har hand om denna säsong. Heja Hjulsbro! |