Forum
SvaraBingolotter P-2011 och P-2012 |
---|
Det har blivit dags för årets sista försäljningsaktivitet, som i vanlig ordning är bingolotter. Jag kommer att dela ut kuvert med lotter till berörda barn i slutet av träningen på onsdag denna vecka. Kontakta mig om ert barn inte är på plats då så löser vi utdelningen på annat sätt. Om fler barn i familjen är aktiva i föreningen behöver man bara ta emot ett kuvert per familj. Kontakta mig om ni därmed inte ska ha lotter från P-2011 eller P-2012. Barn som spelar fotboll säljer genom fotbollslaget, dessa har jag koll på och de kommer inte att få lotter från mig. Förra året gjorde P-2011 en lyckad aktivitet där man sålde bingolotter i Ekholmens centrum en eftermiddag. Vi kommer att planera för en sådan aktivitet för gruppen även i år. Mer info kommer. Jag återkommer även med mer info om betalning efter att lotterna har delats ut. Kristin Norell 13 nov 2022 |
Svar (9 st) |
---|
Hej! Alexander, Lagledaren för fotbollen, sa att de som spelar både fotboll och innebandy ska få sina lotter från innebandyn. Han hade inget kuvert till oss när vi frågade. /Malin |
Hej, jag dubbelkollat och återkommer med mer info imorgon! |
Hej! Edvard har lillasyster som spelar fotboll i F-2015, så vi har redan fått kuvert med lotter. Mvh Maria |
Hej, vi har redan fått lotter via Mollys fotboll F2011. |
Vi har hämtat ut lotter via lillebror Gösta, P-13. |
Hej igen, Nu har även jag förstått att de som spelar dubbla sporter får sina lotter via innebandyn i år. Alla grabbar ska därmed ha lotter från mig (utom de som fått via syskon). Jag delar ut lotterna på träningen på onsdag, vill man komma till mig och hämta dem istället går det bra! Hör av er och kolla av en tid, bara. Vi säljer lotter för 1400 kr, och den summan swishas till mig senast den 8/12 på nummer 0703601911. /Kristin |
Hej, vi fick hem bingolotter via Astons lillasyster igår som spelar innebandy i F14/Linda |
Jag delar ut kuvert med bingolotter i samband med träningen ikväll, både innan och efter, utanför lokalen. Den vuxen som skjutsar flera barn får gärna ta lotter även till dessa barn. |
Hej, Nu är det dags att swisha för bingolotterna. De flesta har redan fixat, men några är kvar. Swisha 1400kr till mig på 0703-601911. /Kristin |