Forum
TillbakaResultat Levins Cup |
---|
Hej. Innan resultatet måste det nämnas att HIF-08 har ett grymt stöd från både föräldrar och tränare! Att så många engarerade sig och kände ansvar för vårt arrangemang känns riktigt roligt och gör att vi lätt vågar se nya möjligheter i framtiden för att få in pengar till grabbarna. Just nu har vi 18434 kr på kontot och det som återstår att betala är en faktura från coop som skickas till föreningen. Vi handlade där för 5533 kr men där räknar jag med att de drar av 10% vilket skulle betyda 4980 kr och ett slutresultat på 13454kr. Det som finns kvar är ca 40 godispåsar, 38 burkar läsk och ett paket te. Detta finns hos mig tills någon vill köpa det eller vi bestämmer vad vi vill göra med det. Till hösten tycker jag vi löser en föräldrargrupp till detta gäng så kan vi hjälpas åt att var ute i go tid till nästa gång:) Men även att fler har insyn i kassan och att vi spånar på framtida inkomster och trevligheter med laget. Ha en trevlig helg och tveka inte att höra av er om ni undrar något kring Levins cup. Mvh: Johan Hugo Nylander 1 jul 2016 |
Svar (2 st) |
---|
Grymt jobb av dig Johan att fixa ihopa allt . All heder ! |
Tack, men ett stort engagemang från många håll krävdes, och det fanns verkligen! En kylväska fanns kvar och den finns nu hos mig. |