Forum
SvaraDigital Båsfunktionärsutbildning 28/9 Kl 18-21 |
---|
Hej! Nu är det dags för båsfunktionärsutbildning. Kursen är obligatorisk för Team C och uppåt. Minst 2 personer per lag måste gå utbildningen och det innebär att vi behöver ha minst 4 stycken för J18 & J20. Se info nedan. Du som är intresserad av att gå hör av dig till mig eller Martin. Jag kommer själv att gå den och sen vill vi åtminstone ha två 04-föräldrar så att vi till varje match har någon i seket som har gått den senaste utbildningen. Följande datum är det dags för båsfunktionärskurs med primärt datum 28/9 28/9 Mjölby HC, HC Wettern, Motala AIF, Vita Hästen och IK Guts/Finspång skall vara representerade. 30/9 Valdemarsvik IK, Skärblacka IF, Linköping HC, HK Make Believes och Linköping Mighty Ravens skall vara representerade. Kan man ej delta datumet som är planerat så går det bra att byta kursdatum. Tanken med denna kurs är att man ska få veta hur man bör uppträda som båsfunktionär samt få lite inblick i reglerna. Minst 2 personer/lag Kursen startar kl. 18:00 - kl. 21:00, senast. Kursen kommer att hållas digitalt via TEAMS Har du frågor så hör av dig! Hälsningar Anna Anna Lindvall 16 sep 2020 |
Svar (4 st) |
---|
Hej Jag kan tänka mig att gå båsfunktionärsutbildningen Mvh Per |
Toppen! |
Jag kör |
Båsfunktionärsutbildningen är inställd idag! Nytt datum kommer senare! |