Forum
TillbakaTuras om att hämta Kristallen-barn? |
---|
Hej fotbollsfarsor och morsor Vi som har barn på Kristallen på Gröndalsskolan, vad sägs om att vi turas om att hämta alla tjejerna till forbollsträningen? Vi kanske kan skapa ett rullande schema för höstterminen. bästa hälsningar /Anton (pappa till Olga #24) Anton H. 21 aug 2017 |
Svar (50 st) |
---|
På Rubinen, alldeles nästgårds, går Kira, Alba och Alva. Kanske vi också kan vara med på det rullande schemat?Jag är i a f intresserad! |
Hejsan Olivia N går också på Rubinen. (Så även Lisa) Jag är intresserad av att vara med på rullande schema för hämtning och lämning av alla fotbollsspelare i F09. Med vänlig hälsning, Anna-Karin Olivia Ns mamma |
Jag är på för rullande schema! |
Vi är gärna också med! /Rebecca, Albas mamma |
För att det inte ska bli för mycket för de som hämtar kan ju vi på Rubinen ha en egen grupp. Olle lämnar flickorna från Rubinen imorgon, vill Lisa o Olivia N med? Men sen får vi göra en sms-grupp så inte alla behöver läsa om vår logistik😉 |
Är också gärna med i gruppen! Ylva, Maja.Ls ma |
Vi är gärna med i gruppen. Kanske är det enklare att vara två grupper som Ragna påpekar ovan. Mvh Anna Åkerberg (Leas mamma) |
Strålande! Vi är också gärna med. Ella går på Kristallen. |
Strålande idé Vi är självklart med (Märta på kristallen) |
Att: Ragna. Ja gärna! Vilken tid tar han barnen från skolan så förbereder jag Olivia på det. Tror lisa också vill gå med. Så ordnar vi med sms lista för alla på Rubinen så snart vi kan. Tusen tack! |
Vilka är då barnen på Kristallen? Ella, Hilda, Lea.N, Lenke, Märta, Olga o Maja.L. Nån glömd? Hinner det bli en gemensam lämning redan imorn? Tyvärr kan inte jag... men nästa tis, 29/8, kan jag ta! /Ylva, Majas ma |
Just idag kommer Märta bli hämtad tidigare och gå hem i mellan skolan och träningen. Hon ska där med inte hämtas gemensamt just idag. Med vänlig hälsning, Jonas |
Lisa gärna följer med gruppen idag. Och vi kan vara med på rullande schema |
Hej alla Jag har gjort ett google-dokument där man kan fylla i vilken/vilka dagar man vill hämta. Jag tänker att jag kan skriva ut detta sedan och kanske sätta upp det på Kristallen. Och även skicka ut det som pdf. Ylva ville gärna ta nästa vecka, och jag tar gärna veckan därpå. LÄNK TILL DOKUMENTET: https://docs.google.com/document/d/108Sr4oGIzFYgjdcq8AuAYAcq-4PjWZb1an_D69yFHH8 |
Imorgon kommer jag då att hämta ett gäng barn fr skolan (Kristallen) t Dalbo. Planerar byta om i klubbhuset - nån som vet om det är öppet? Hämtar då följande barn - om inget annat meddelas; Lenke, Märta, Olga o Maja. /Ylva, Majas Ma, Mob 070-1727055. |
Jag är gärna med! |
Idag ska Lenke hem innan så i behöver inte tänka på henne. Sparas det automatiskt så att ni andra ser det om man fyller i google-dokumentet? |
Toppen Ylva Märta följer med. Maja (Märtas mamma) kan nog möta upp och kanske hjälpa till att knyta skor. /Jonas |
Hilda följer med från Kristallen till Dalbo. Hon har kläder med sig. |
Bra, hämtar vid 1630-tiden. |
Jag har skrivit upp mig i Antons dokument på att hämta barnen till fotbollen den den 19/9. Är den dagen fortfarande ledig Anton? /Jonas |
Jag kan hämta på kristallen 26/9. Kunde dock inte skriva in det i dokumentet ;) |
Jag printade ut hämtningsschemat och satte upp det i Olgas korg (där de hänger kläderna) på Kristallen. |
Jag hämtar tjejerna på Kristallen idag. /Anton 0729753292 |
Har med mig Olga, Lea, Märta, Maja, Ella & Hilda. |
Toppen! Tack! |
Imorgon tisdag hämtar Ellas pappa Magnus tjejerna på Kristallen. Anmälda: Lenke, Ella, Hilda, Märta, Lea N. Missat någon eller någon med andra planer? |
Hämta gärna Olga också. /Anton |
Olga med! Lenke, Ella, Märta, Hilda, Lea och Olga. |
Toppen! Märta kommer med. /Jonas |
Hej på er. Imorgon hämtar Maja (Märtas mamma) barn från Kristallen till fotbollen. Vi räknar med att hämta: Olga, Lea N, Hilda, Ella, Lenke, Maja, Märta Hojta till om vi glömt någon eller om det är någon som INTE ska hämtas. Majas telefonnummer: +46 70-497 17 91 |
Toppenfint! Tack! |
Vem hämtar på Kristallen nu på tisdag 26/9? |
Hej, Jag kan hämta barnen (kristallen) på tisdag den 26:e. Jag kollar vilka som är anmälda och tar med dem. Säg till om det är någon som inte ska med! Mvh Fredrik |
Hej, Hur ser det ut för morgondagens hämtning från Kristallen? Har vi gått ett turvarv nu? Mvh Annika (Ella) |
Jag jobbar till ca 16 i morgon och om jag har tur så skulle jag kunna hämta Kristallen-tjejerna till fotbollen. Jag har dock sällan tur, så därför undrar jag om ngn av er andra ligger bra till för att hämta dem i morgon. |
Otur här också imorgon. Nästa tisdag (10 okt) har vi tur och kan rycka in. :) Annika |
Jag jobbar till 19 o Majas pappa till 17, tyvärr... |
Märtas mamma Maja kan hämta barnen till fotbollen i morgon. Vi kollar vilka som är anmälda. Majas tel 0704971791 / Jonas |
Toppen, tack Maja! |
Jag kan hämta på Kristallen imorgon. Ella, Lea, Lenke och Olga är anmälda. Fler som vill hänga med? |
Maja också tack! |
Märta kommer också med. (Nu anmäld) Tack! /Jonas |
Hilda har varit sjuk idag, ska kolla status i morgon. Kan hända att hon kommer med från kristallen i morgon. Återkommer här i forumet |
Ella, Lea, Olga, Lenke, Maja, Märta och håller utkik om Hilda :) |
Hilda kommer inte att gå. |
Jag kan hämta barnen från Kristallen till träningen nu på tisdag 17/10. Någon som vet om klubbhuset kommer vara upplåst? /Ylva, Maja.Ls ma |
jag kommer dit och låser upp ca 16.30 om det inte är upplåst innan! |
Jag kan hämta barnen idag. /Anton (Olgas pappa) |
Toppen!! |