Forum
TillbakaAvslutning 13/6 |
---|
Hello! Ingen träning 6/6 Sista matchen innan sommaruppehållet 10/6 och stor AVSLUTNING tisdag 13/6 från kl 17.00 längst ner i ekensberg. Match föräldrar-kidz och sen blir det grill och bad om vädret är ok. Ta med det du vill äta och kanske finns det två, tre stycken päron som jan tänka sig att baka gemensam efterrätt?! Susanne M. 1 jun 2017 |
Svar (17 st) |
---|
Kul! Vi är gärna med (Ella m fam) och kan gärna baka ngt efterrättssmarrigt :) |
Kul initiativ!! Tyvärr kan vi ej komma (Alba med fam), vi är bortresta hela veckan (10-17 juni). Hoppas ni får jättehärligt väder och ett stort tack för denna termin!!! Du och Olle är guld värda som tränare! |
Kul. Vi kommer den 13/6 (Märta med familj) |
Roligt. Vi kommer. Och tar med oss någon slags dessert också. hälsar Olga med familj |
Kul! Olivia med familj kommer! |
Roligt! Lisa med familj kommer |
Kul men tyvärr är vi bortresta. |
Kul, Olivia och jag kommer! |
Li med familj kommer såklart! |
Lea med familj kommer också! /Anna |
Léah med familj kommer oxå! |
så fint! så ellas och olgas tar med dessert! och kan någon ta med grillkol och nåt att tända med?! ses vid 17! |
Hej jag köper grillkol och eld bara någon annan fixar sol☀️ Vi ses ikväll/Olle |
från 18 ska det vara pangväder!! |
Hej Känner mig lite korkad men vad menas med "längst ner Ekensberg" kan man få en liten tydligare vägbeskrivning till vart vi ska vara...? för det är inte på vår vanliga träningsplan va? :-) |
Det finns grillstalle bakom Ekenberg skolan, vid vatten |
precis där jag tänkte vi skulle cara!! |