Forum
TillbakaVi ska vara med och städa på söndag den 18 oktober 10.00 |
---|
Hej på er alla! Vill börja med att tacka er alla för att ni gjorde ett så bra jobb med att fylla caféveckans tider. Vi fick en stor eloge att caféet fungerade fläckfritt under vår vecka. Så där kan vi sträcka på oss. Nu på söndag, den 18 oktober, är det dags för en insats av oss föräldrar (gärna med barn) igen. Det är kallat till en städdag. Alla lagen ska ställa upp med folk. Jag tänker att ni som INTE stod i caféet i första hand tar ansvar för denna puck. (självklart är det ingen som är portad från att delat) Tänker att vi gott kan ställa upp med tre-fyra vuxna, med eller utan barn. Som vanligt lämnar vi våra tränare ifred från dessa aktiviteter då de lägger väldigt mycket ideell tid på vårt lag som det är. De som inte stod i caféet var följande Aleema T, Maja L, Mila K, Noella C, Olga H, Olivia T, Zara B (har jag glömt någon?) De som stod var följande Hanna/Amanda, Yulia/Lisa, Anna/Juno, Annika/Ella, Annika/Miranda, Rebecka/Alba, AnnaKarin/Olivia N, Ragna/Kira, Anna/Ellen, Pernilla/Matilde, Anders/Ingrid, Pelle/Edit, Charlotte/Michelle, Emilia/Hilda (hoppas jag inte missat någon...) Dagen startas som sagt 10.00 och alla som deltar bjuds på korv. Allt gott till er alla! Emilia Winberg 13 okt 2020 |
Svar (8 st) |
---|
Jag o Maja.L stod i cafeet torsdagen den 27/8 kl 16'18. Lämnade över nycklarna till Annika/Ella. |
Vi stod ej i caféet, Olle,Lisa/Alva hjälpte oss och tog vår tid, eftersom vi var sjuka. Jag kommer den 18:e. |
om någon känner sig händig och råkar få med sig en skruvdragare och ett par långa skruvar/krokar så är vi väldigt intresserad av att kunna hänga upp saker på väggarna i vårt lilla förråd (kod 007) tex blöta västar, målvaktströjor etc etc |
Jag kommer! Tar med skruvdragare & skruvar. Har jag tur så får jag med mig Olga. |
Hej, jag och Taimur kan komma på söndag, hälsningar, Aleema Ts föräldrar |
Ber 100 ggr om ursäkt att jag missade att Ylva/Maja stod i cafeet! Superbra att vi nu har tre vuxna som kommer och hjälper till på städdagen. Om någon fler får feeling är det bara att dyka upp vid fotbollsplanen på söndag 10.00. |
Hej! Jag, Enrique och Noelia kommer. 🙂 |
Ingen fara Emilia! Stort tack för allt jobb du lägger ner på att organisera våra insatser! |