Forum
TillbakaDags för tjänstgöring i caféet! |
---|
Hej där mitt i semestern! Vecka 35 är det dags för vårt lag att ta hand om caféet vid fotbollsplanen. Som del av verksamheten inom Gröndals IK delar vi på uppgiften att hålla caféet öppet under säsongen för St Erikscupen och vid träningar för våra egna ungdomar. Det ger oss alla ett mervärde i form av en öppen lokal med försäljning men även ett välkommet tillskott i föreningskassan så vi kan hålla medlemsavgifter och andra kostnader nere. Det är inget betungande eller svårt jobb. Hålla en rätt mängd korvar varma, koka kaffe, göra toast och sälja glass. Det finns en utförlig instruktion kring hur det fungerar. Det är inte rocketscience direkt. Jag har tagit på mig uppgiften att se till att vi får till ett schema för vår vecka i caféet. Det finns säkert 1000 sätt att göra detta på, men jag har nu valt följande; Jag kommer att lägga ut tiderna som ska bemannas i ett schema som finns här nedan. I år är det MÅÅÅÅNGA tider som ska fyllas. Kan ni boka in er på bubbelpass eller ta flera pass är det självklart otroligt välkomnande. Ni har till den 1 augusti på er att välja era pass. Därefter kommer jag att dela ut pass bland dem som inte anmält sig. Får du DÅ en tid som inte passar dig är det ditt eget ansvar att se till att hitta någon som kan bemanna caféet under din tid. Tiderna kommer i en egen tråd. Det är först till kvarn som gäller och det är anmälan i schematråden som gäller. Jag försöker uppdatera schemat löpande. Då kommer det som ett nytt inlägg så ni slipper scrolla i gamla trådar. Så ta chansen och välj vilken tid ni vill stå :) Allt gott till er alla! Emilia Winberg, Hildas mamma 23 jul 2020 |
Svar (0 st) |
---|