Forum
TillbakaSlipp sälja julgranar i december - sälj lotter på lördag |
---|
Vid fotbollsplanen på lördag arrangeras Gröndalsdagen med hoppborg, grillning och fotboll. Föreningens olika lag har fått olika uppgifter att lösa. Vår uppgift är att mellan 11-14 sälja lotter bland besökarna. Delar vi tiden på två pass handlar det om 11.00-12.30 och 12.30-14.00. Eftersom jag tagit på mig uppdraget att samordna alla de insatser som vårt lag ska göra under året (caféet, sälja julgranar, sälja lotter mm) så lovar jag att de som ställer upp och tar detta uppdrag slipper sälja julgranar i december. FÖRST TILL KVARN :) Emilia Winberg, Hildas mamma 20 aug 2019 |
Svar (6 st) |
---|
Jagjobbar tyvärr hela helgen |
Vissa av tjejerna har ju bortamatch just då. Som ensamförälder har jag svårt att vara på två ställen, så vi får sikta in oss på granarna. |
Hej Jag kan sälja från 12.30. |
Hej tyvärr står jag redan med F10:11 vid hoppborgen hela dagen. Med vänlig hälsning, Anna-Karin |
Vi kan ta 11-12.30 mvh Yulia/ Lisa |
Hej igen! Toppen att Yulia/Lisa och Pelle räddar oss! Lotter kommer också att säljas av två från F-07, men ingen vuxen från det laget. Så ni kommer att vara fyra totalt som säljer lotter under dagen. Jag har inte fått någon annan info än att lotter ska finnas att hämta i klubblokalen på lördag. Jag tar bort Yulia/Lisa och Pelle från uppdraget att sälja julgranar i december! Tusen tack till Yulia/Lisa och Pelle! |