Forum
TillbakaKick off 15 augusti |
---|
Hej! Hoppas ni har haft och har en bra sommar. Nästa torsdag 15 aug under ordinarie träningstid (16.00-) planerar vi en kick off för vårt härliga fotbollslag, familjer och tränare. Vi behöver 6 familjer som roddar, varav vi är en. Vilka fler kan tänka sig? 1. Mat/dryck: Skåpbil + gasolgrill + inhandling till burgare/vegburgare/dryck. Ansv familj (AC + x) 2. Fotbollslag: Förslagsvis flera samtidiga matcher på tvärs. Ansv familj (x + x) 3. Presenter: Tränare och hjälptränare Susanne, Karin, Jonas, Fredrik, Anton. Ansv familj (x + x) Vi återkommer ang summa som sen swishas som anmälan. Låter det som ok upplägg? Mvh Annika & Magnus Annika C. 7 aug 2019 |
Svar (12 st) |
---|
Hej, vi har halvplan så får bli en match, förslagsvis köra att man byter hela laget. Finns en kolgrill nere på Bp. Mvh Karin |
Jättebra upplägg! Jag hjälper gärna till med mat och dryck. /Ylva |
Väldigt bra påhitt och bra uppstyrt! Vi hjälper till med presenter! Mvh Rebecca, Marcus och Alba |
Vad roligt! Vi hjälper med mat. Yulia, Lisa |
Kul initiativ! Vi är dock inte hemma (semester) men swishar gärna en slant till ledarpresenter. |
Underbart! Vi hjälper gärna till med mat eller presenter! 💫 |
Vi hjälper förstås också gärna till med det som behövs. |
Jag kan hjälpa till med mat ifall det behövs? |
Kul! Då tar vi och Ylva lead på att göra inköp för mat, övriga matpigga får gärna hjälpa till på plats. Rebecka tar lead på present. |
Behöver Rebecka hjälp med present? |
Hej! Tack Sara. Nej, behöver inte så mycket hjälp tror jag,... Har present i åtanke, men tar emot tips om ni har något ni tänkt på 😀. Skicka isåfall till rebecca.henriksson@live.com, annars blir det ju inte så mycket överraskning.. 😀 |
Kul med kickoff. Olga & jag kommer! Jag hjälper gärna till där jag kan göra nytta. |