Forum
TillbakaPicknick och mys inför sommaruppehåll F09 |
---|
Hej, Efter matchen i torsdags pratade vi ihop oss om att köra en lika härlig avrundning inför sommaren som vi gjorde förra året. Tyvärr är fotbollsplanen vid Ekensbergsskolan riven, så nytt förslag är ängen nedanför Wintervikens café. Dag: Onsdag 20 juni Tid: 17.00- Plats: Ängen nedanför Vintervikens café Mat & dryck: Picknick, ta med eget. Efterrätter: Några bakar/fixar som vi gör en härlig buffé på (återkom vem som fixar vad) Allt gott, Annika & Sara Annika Callerud 16 jun 2018 |
Svar (9 st) |
---|
Hej, Trevligt initiativ! Jag kan baka kolakakor. Hur gör vi vid regn? Skjuter på det el ska Fredrik kolla om vi kan vara i klubbhuset? Mvh Karin |
Hej o tack för att ni tog initiativ till avslutningen! Maja kan tyvärr inte komma. Är bortrest. Mvh Ylva |
...nu ser det ut att bli mycket och ihållande regn. Vad tycker ni? Skjuta på det eller som du skrev Karin ev lyssna om klubbhuset? |
Hej alla! Jag tycker vi skjuter på det om det regnar! Så mycket nu ändå och flera är redan bortresta, då kan vi köra en härlig kickoff istället efter sommarlovet? |
Låter utmärkt med kickoff istället! 👍🏻🌟 |
Det blir bra med kick-off istället! |
Kickoff låter mer fotbollsmässigt. |
Kickoff tycker jag låter bra! |
Jag är helt med på kickoff! |