Frågor & svar

Hittar du inte svaret på din fråga nedan så får du gärna kontakta supporten.

Kategorier
Frågor & Svar / Hemsida / Hur ändrar man toppmenyn och sorteringen av våra grupper?

Hur ändrar man toppmenyn och sorteringen av våra grupper?

Toppmenyn på hemsidan sätts alltid upp av oss på Svenskalag.se utifrån föreningens önskemål. Kontakta vår support om ni vill lägga till eller ta bort toppmenyval.

Ni kan själva ändra ordning på både toppmenyval samt grupper genom att gå till Grupper i den vita menyn längst upp på hemsidan. Klicka på Verktyg > Sortera grupper. Dra sedan toppmenyvalen/grupperna till de platser i listan som ni vill placera dem.

Om ni är en flersektionsförening kan ni själva bestämma ordningen på era sektioner. Gå till Grupper i den vita menyn längst upp på hemsidan där ni kan dra och släppa sektionerna i sidled tills de ligger på rätt plats.