Javisst! Har ni nyligen bytt kassör, kanslist eller huvudadministratör i er förening? Eller behöver ni bara få lite extra hjälp i hur ni jobbar på bästa sätt i Svenskalag? Då ska ni boka en digital workshop/utbildning med oss!
Så går det till
En digital workshop via Microsoft Teams eller Google Meet hålls av någon av våra kunniga föreningsutvecklare och brukar pågå i 1-2 timmar. Vi anpassar innehållet efter era behov och önskemål. Målet är att säkerställa att ni jobbar på bästa sätt i systemet samt inspirera till beprövade rutiner som sparar föreningen både tid och pengar.
Exempel på vad en workshop kan innehålla
Så jobbar ni på bästa sätt med:
- Hantering av medlemmar
- Anmälningsformulär till nya träningsgrupper, camper och läger
- Fakturering av medlemmar och sponsorer
- Swish och kortbetalningar
- Automatisk avprickning av betalningar
- Delbetalningar
- Bokföring och export till bokföringsprogram
- Aktiviteter, närvaro och LOK-stöd
- Kommunikation inom föreningen eller era träningsgrupper/lag
- Hemsidan och appen
Som standard brukar vi boka upp två timmar.
Kostnad inkl. moms:
Under kontorstid (08-17): 1750 kr
Övrig tid: 2000 kr
Tips: Ta gärna kontakt med ert RF-SISU distrikt för att se om de kan stå för en del av utbildningskostnaden (via folkbildningsanslaget).
Hör av er till oss om ni är intresserade av att boka en workshop