Möte inför vårens Farsta Cupdagar
Tor 20 feb, 18:30-20:00
Farsta Gård, Magasinet 1 tr upp, Linboden
Samling: 18:30, Farsta Gård, Magasinet 1 tr upp,LinbodenMöte för att planera inför era cupdagar i mars
Så här är cupdagarna fördelade och gäller bara dessa ålderskullar:
- Lör 15 mars - P2013
- Sön 16 mars - F2013
- Lör 22 mars - P2014 (Grön, Gul och Orange)) och - P2016 (Svart och Vit)
- Sön 23 mars - P2015 (Blå och Svart) och F2016
- Lör 29 mars - F2014 och F2017
- Sön 30 mars - F2015 och P2017 (Blå, Röd och Vit)
Det här tar vi upp på mötet:
- Hur det ser ut med anmälningar till er cupdag
Upplägget fram till cupen - vad ni som lag behöver göra och vad kansliet fixar med
- Hur vi hanterar domararvodena på er cupdag - gärna att er kassör kommer med
- Att ni får möjlighet att prata ihop er med den ålderskull som ni delar cupdag med, så ni kan komma överrens om bemanning av föräldrar till de olika "stationerna"
- Att ni får möjlighet att ställa frågor och få tips från andra lag som varit med och arrangerat cupen tidigare
Alla ledare/volontärer behöver inte komma med på mötet men helst 2 personer från varje lag.
Gärna att ni tar med någon/några från er föräldragrupp så de får mer insyn på upplägget och arbetsuppgifter på er cupdag.
Så här är cupdagarna fördelade och gäller bara dessa ålderskullar:
- Lör 15 mars - P2013
- Sön 16 mars - F2013
- Lör 22 mars - P2014 (Grön, Gul och Orange)) och - P2016 (Svart och Vit)
- Sön 23 mars - P2015 (Blå och Svart) och F2016
- Lör 29 mars - F2014 och F2017
- Sön 30 mars - F2015 och P2017 (Blå, Röd och Vit)
Det här tar vi upp på mötet:
- Hur det ser ut med anmälningar till er cupdag
Upplägget fram till cupen - vad ni som lag behöver göra och vad kansliet fixar med
- Hur vi hanterar domararvodena på er cupdag - gärna att er kassör kommer med
- Att ni får möjlighet att prata ihop er med den ålderskull som ni delar cupdag med, så ni kan komma överrens om bemanning av föräldrar till de olika "stationerna"
- Att ni får möjlighet att ställa frågor och få tips från andra lag som varit med och arrangerat cupen tidigare
Alla ledare/volontärer behöver inte komma med på mötet men helst 2 personer från varje lag.
Gärna att ni tar med någon/några från er föräldragrupp så de får mer insyn på upplägget och arbetsuppgifter på er cupdag.