FARSTACUPEN 2020
Sön 11 okt 2020, 08:00-12:30
Farsta IP
Samling: 08:00, Farsta IPLagen kommer vara följande:
Grön: Tage, Jibreel, Hugo, Frank, Olle, Elias, Leon, Alexander och Levi. Ledare är Erik och Samira
Svart: Ian, Oliver, Ennio, Peder, Franke, Elliot, David, Filip, Adam, Isak. Ledare är Maria och Patrik
Blå: Zana, Shayan, Noah, Collin, Elmer, Henry, Adrian, Jonatan, Messi. Ledare Bruno och Fredrik
Röd: Harvey, Lennox, Leonard, Reine, Vilmer, Alfred, Arman, Rio, Even, Edin. Ledare Miska och Sofia
Beräknade ungefärliga start- och sluttider:
Lag grön 8:30 och 11:20
Lag svart 9:00 och 11:50
Lag blå 8:30 och 11:50
Lag röd 9:00 och 12:20
Kiosken kommer vara öppen, så det finns tilltugg att köpa. Alla spelare i FOC Farsta kommer få lunch från grillen (vegetariskt alternativ finns).
Grill, kiosk, sekretariat, matchvärdar m.m. kommer vara ni föräldrar som sköter. På föräldramötet fick vi in några frivilliga, resten av passen kommer delas ut. Det finns tydliga instruktioner för alla roller, så det är enkelt att sköta.
I övrigt gäller det vanliga, benskydd (helt obligatoriskt!), vattenflaska, lämpliga kläder. Eftersom det är många timmar är det viktigt med en plan för energipåfyllning mellan matcherna.
Eftersom det är så många lag på plats är uppmaningen om att så få personer på plats extra viktig. Max en anhörig per barn, försök gärna att samarbeta, med andra föräldrar, så att vi kan hålla antalet nere.
Grön: Tage, Jibreel, Hugo, Frank, Olle, Elias, Leon, Alexander och Levi. Ledare är Erik och Samira
Svart: Ian, Oliver, Ennio, Peder, Franke, Elliot, David, Filip, Adam, Isak. Ledare är Maria och Patrik
Blå: Zana, Shayan, Noah, Collin, Elmer, Henry, Adrian, Jonatan, Messi. Ledare Bruno och Fredrik
Röd: Harvey, Lennox, Leonard, Reine, Vilmer, Alfred, Arman, Rio, Even, Edin. Ledare Miska och Sofia
Beräknade ungefärliga start- och sluttider:
Lag grön 8:30 och 11:20
Lag svart 9:00 och 11:50
Lag blå 8:30 och 11:50
Lag röd 9:00 och 12:20
Kiosken kommer vara öppen, så det finns tilltugg att köpa. Alla spelare i FOC Farsta kommer få lunch från grillen (vegetariskt alternativ finns).
Grill, kiosk, sekretariat, matchvärdar m.m. kommer vara ni föräldrar som sköter. På föräldramötet fick vi in några frivilliga, resten av passen kommer delas ut. Det finns tydliga instruktioner för alla roller, så det är enkelt att sköta.
I övrigt gäller det vanliga, benskydd (helt obligatoriskt!), vattenflaska, lämpliga kläder. Eftersom det är många timmar är det viktigt med en plan för energipåfyllning mellan matcherna.
Eftersom det är så många lag på plats är uppmaningen om att så få personer på plats extra viktig. Max en anhörig per barn, försök gärna att samarbeta, med andra föräldrar, så att vi kan hålla antalet nere.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 9 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här