Nästa match
Pantamera P Röd SÖ -10 24/25
Lag | M | P |
---|---|---|
|
18 | 41 |
|
18 | 38 |
|
18 | 35 |
|
18 | 31 |
|
18 | 28 |
|
17 | 24 |
|
18 | 18 |
|
18 | 16 |
|
18 | 16 |
|
17 | 10 |
Pantamera P Ö Röd Gr6 -10 23/24
Lag | M | P |
---|---|---|
|
16 | 45 |
|
16 | 41 |
|
16 | 32 |
|
16 | 28 |
|
16 | 22 |
|
16 | 19 |
|
16 | 13 |
|
16 | 7 |
|
16 | 4 |
Pantamera P Östra Röd Gr 8 (-10) 22/23
Lag | M | P |
---|---|---|
|
12 | 36 |
|
12 | 24 |
|
12 | 22 |
|
12 | 16 |
|
12 | 12 |
|
12 | 11 |
|
12 | 3 |
Nyheter från föreningen
Herrarna avslutar med vinst
Igår, 23:50
Linus o Luntan - ett troget par..
18 mar
Damerna spelar kval till div 1!
17 mar
Kapten Lina hoppas på vinst och fullt på läktaren i Vedebyhallen på söndag!
14 mar
Info om cupen
Igår, 16:07 4 kommentarer
Hej,
Här kommer lite närmre planering för vår kommande cup:
Vi möts upp på Vedebyhallens parkering vid 14.00 den 11/4. (kommentera nedan om ni inte kommer dit utan kör direkt) Buss är bokad via KASAK och har plats för 9 pers. Följande åker i bussen: Adam, Milo, Maximilian, Aladin, Aldo, Theo H, Theo G, Zion. Pierre kör bussen. De som inte är uppräknade räknar jag åker i egna bilar upp, alt har skjuts i bil.
Ett förslag till fördelning i stugorna är gjord enligt nedan. Hör av er om det är någon som tycker att det blev tokigt och vill att vi ändrar. Det är bokat 7 stugor, 28 bäddar. På 20 barn blir det 524 kr/pers. Vi kan avvakta med betalning för detta, så tar vi allt i ett sedan med buss etc. Betalning ska göras när vi checkar in.
Fördelning stugor:
Axel med fam egen stuga | |
Stuga 1 | Daniel, Johannes, Roger, Pierre |
Stuga 2 | Adam, Simon, Albert , Zion |
Stuga 3 | Algot, Jonathan, Arvid, Filip |
Stuga 4 | Isak, Edvin, Theo G, Oscar |
Stuga 5 | Aladin, Theo H, Milo, Anton |
Stuga 6 | Tage, Maximillian, Aldo |
Stuga 7 | Mårten, Frida, Linda |
Dessa matcher har vi fått tilldelade:
Match | Plats | |
Fredag | 18.50, samling 18:15 | Hisingstorpshallen |
Lördag | 08.00,samling 07:30 | Hisingstorpshallen |
Lördag | 14:40, samling 14.00 | KFUM sporthall |
Söndag | ? |
Fredagen tänker vi att vi checkar in och lämnar våra grejer vid stugorna och åker därefter direkt till Hisingstorpshallen. (tror inte att vi kan värma upp en timme innan, satte ungefärlig samlingstid nu bara) Medtag egen matlåda för påfyllnad av energi, vi planerar sedan att grilla lite korv på kvällen vid stugorna på fredagen. Lördagen blir tidig match, det gäller att alla är utvilade och kommit i säng i tid;) Här har vi förbetalat både lunch och middag. Lördag em/kväll ska vi väl kunna hitta på något kul tillsammans vid stugorna:) Söndag har vi inte fått tid för match än, det blir ju beroende på hur det går. Dock har vi lunchen förbokad.
Vad gäller stugorna så hittar ni info här: Boka stuga - Hyltena Stugby - Jönköping. Medtag alltså lakan etc för sängen, badkläder för ev bad i närliggande sjö:)
Detta är vad jag kommer på nu, har säkert glömt något. Kommentera om det är några frågor eller något som jag missat.
Önskar er en fin helg!
/Linda
Betalning av mat till cupen
4 mar, 13:30 0 kommentarer
Hej,
Den 9/3 är sista dag för att betala in maten som vi har beställt till Fair Play Cup. Vi har beställt mat lördag lunch och middag samt söndag lunch för samtliga, inkl ledare. Total kostnad 8 780 kr/20 st= 439 kr.
Jag skulle vilja att samtliga anmälda till cupen swishar mig 439 kr senast 8/3 på 0705-506729 så betalar jag in summan. Kvarvarande betalning blir då för övernattning samt ev hyra/bränsle för minibuss för de som åker där. (buss är bokad och de som skrivit att de behöver skjuts får plats där). Mer info kommer!
Hälsningar Linda
Inställd fys imorn och info kring helgen
27 feb, 20:04 0 kommentarer
Godkväll,
Eftersom det endast är en anmäld till morgondagens fys ställer vi in den.
Vill även påminna om helgens uppdrag och att det är viktigt att vi håller rent och snyggt i hallen, ser till att soptunnor är tömda och att hallarna är fria från skräp löpande. Vet att ni kommer göra ett jättebra jobb!
På lördag bemannar vi damernas match, det räknas bli mycket folk då damerna kvalar om att gå upp till div 1. Jag har fått påminnelse från styrelsen om att veporna ska upp på denna match (seniormatcherna). Dvs Maxi, Tryckcentrum, Länsförsäkringar). Viktigt är också att reklamen syns på sarg när man filmar. Detta ska stå i instruktionerna som finns på hemsidan. Så ni som har ert pass inför och under lördagens match, kolla gärna på instruktionen om ni är osäkra.
Jag har reviderat schemat ytterligare då morgondagens dammatch blivit inställd, berörda har meddelats.
Om vi inte hörs innan så ses vi i hallen på lördag!
Hälsningar Linda
OBS!Förändringar i helgens funktionärsschema
24 feb, 21:43 1 kommentar
Godkväll!
Jag dubbelkollade idag FBC:s schema mot vårt funktionärs-schema till helgen. Det visar sig att hela 3 matcher har tillkommit sedan vi satte ihop schemat. Framförallt har det tillkommit en D2 match på lördag kväll, de spelar alltså både fredag och lördag och vi ska bemanna båda matcher. Tillkommit har även söndag morgon/fm och söndag em. Passen har därför fått förlängas något och uppdraget med städ på lördag kväll blir istället att bemanna match och entré för gänget innan. Det nya schemat ligger uppdaterat på sidan.Dokument / FBC Karlskrona - P09-10 Kolla av det direkt och skriv i kommentar här om det skulle vara omöjligt att lösa, så får vi försöka hitta någon lösning tillsammans. Det handlar inte om mer än ca 1 h längre pass, så hoppas att det går att lösa till helgen.
Hälsningar Linda
Fair play cup
20 feb, 16:56 0 kommentarer
Hej,
Vi skulle vilja att de som ännu inte svarat på kallelsen gällande Fair Play cup gör detta snarast då sista dag att boka mat är på söndag 23/2. Finns någon allergi så behöver det också meddelas. Vi behöver även veta hur många vi blir för att kunna planera upp cupen med eventuell hyra av minibuss, sängplatser och liknande. Information om cupen har gått ut i tidigare nyhet. Uteblir svar innan söndag måste vi räkna vi med att ni inte kommer. Meddela även i kallelsen om ni kör själva eller behöver skjuts.
/Ledarna i P10
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
Sön 23/3
23:58-23:59 |
Försäljning Bingolotter till påsk
Vedeby |
Mån 24/3
19:00-20:15 |
Träning P09-10
Vedeby B-hallen |
Ons 26/3
17:45-19:00 |
Träning P09-10
Vedeby A-hallen |
Tor 27/3
17:30-19:00 |
Ledaravslutning
Vedebyhallen |
Mån 31/3
19:00-20:15 |
Träning P09-10
Vedeby B-hallen |
Ons 2/4
17:45-19:00 |
Träning P09-10
Vedeby A-hallen |
Sön 6/4
10:00-14:00 |
Föreningsavslutning
Vedebyhallen |
Mån 7/4
19:00-20:15 |
Träning P09-10
Vedeby B-hallen |
Ons 9/4
17:45-19:00 |
Träning P09-10
Vedeby A-hallen |
Fre 11/4
14:00-21:00 |
Fair Play Cup
Jönköping |