Forum
SvaraTräningsläger |
---|
Mannar!! 24-26 mars är bokad. Vi kommer åka till Göteborg och där kommer vi bo på Quality Hotel Winn. Exakt hur upplägget blir är inte bokat än men det kommer finnas tillfälle för en träningsmatch om vi så vill där uppe. Vi skulle behöva veta exakt hur många som ska med till den 9 januari så var vänliga och skriv en kommentar här nedan om ni tycker detta låter intressant😀 Edvin Andersson 30 dec 2016 |
Svar (27 st) |
---|
Jag vill med! |
Jag är på. |
Jag är på! |
Jag ska med! |
Jag vill med |
Jag är med! |
Jag är med |
Jag ska med |
Det kom en fråga om hur mycket det kommer kosta med träningslägret, en ganska befogad fråga kan man tycka. Det kommer kosta 1580kr/person innan de pengarna vi får från klubben. Och såklart beroende på hur många vi blir som följer med. Så ganska svårt att säga men absolut inte mer än 500kr/person men förhoppningsvis runt 300kr men som sagt svårt att säga en exakt siffra. |
Jag ska med! |
Jag med då! |
Jag är med |
Jag är på |
Jag är på |
Jag anmäler mig men vet inte hundra om jag får ledigt |
Jag får inte tränna eller spela fram till sommaren , så jag hoppas ni kommer ha det find grabbar |
Ja jag är med |
Jag kommer om jag vill. |
Jag ska med! |
Kommer om jag får ledigt från jobbet |
Jag ska med |
Jag skall med, kör ev. Upp fredag kväll. Man får väl det billigare då? |
Jag är fattig. Fram med priset |
Jag ska med |
Jag ska med |
Tjena! Snabb fråga är det någon som är allergisk mig någon form av mat.? Träningslägernördarna vill veta😊 |
Efter noggranna studier har jag konstaterat att hela lägret bör genomföras i total alkohol fri regi 😎 |