Forum
TillbakaStockholm lördag 17/10 |
---|
Uttagna till matcherna i Stockholm på lördag är Arber, August, Elis, Fares, Hugo R, Sebastian, Filip F, Hugo Ö, Gustav och från Div 1 Filip P, Viktor och Emil. Reserv är Anton. Båda matcher är hemma för oss. Förutom Zlatan som kör bussen kör även Karolina Claeson och Linda Grünewald som också bemannar protokoll och klockan. Saknar en (spelare eller förälder) som kan ta 24 sek. Avresa från Arenan Kl. 9,30. Föreslår att man tar med mat som man kan äta mellan matcherna men det går att gå till Farsta Centrum också. Återkommer om milersättning som alla får dela på även om man åker bussen. Nadine Stolle 14 okt 2020 |
Svar (7 st) |
---|
Det saknas fortfarande en person som kan följa med på lördag och som kan ta 24 sek. i sekretariatet. Finns det några förslag? |
Jag kan bara protokollet kanske någon av dom som ska ha tavlan och protokollet kan ta 24 så följer jag med. |
Sorry. Protokoll är min styrka också. |
Nu verkar det som våra motståndarlag ställer upp med en till 24 sek, vilket är tacksamt då ännu ingen anmält sig. Påminner om att vi har ansvar för Corona restriktionerna som hemmalag. De har skickats ut förut. Handsprit finns i medicinväskan. |
För kännedom kommer vi sända matchen via Solidsport https://solidsport.com/norrkopingdolphins-hu17-19/games/g/kpdb4q4t kostnaden på 29kr går till laget. |
Toppen, tack för info 😊. Do Dolphins 🏀🔥👏🐬 |
Dålig täckning i hallen, kvaliten blir nog sådär. |