Forum
TillbakaAnsvarsfördelning |
---|
Hej! Jag har uppdaterat ansvarsfördelningen precis, ny version finns uppladdad under dokument, kopplat till vårt lag. Helgens ansvar: Sekretariat: Alma S, Nejra Kiosk: Vilja, Erta - här har Erta tillkommit, hoppas det går att lösa. Annars är Wilma reserv. Ändringarna beror på spelare som slutat och Erta/Wilma hade ansvar för Böda-matchen som ställdes in. Annars kanske någon annan kan tänka sig att hjälpa till. Några har fått byte på bil pga ändringar vid helgens match samt att jag har lagt till en reserv för de bortamatcher som är kvar. Jag hoppas inte det ställer till det för någon, då får vi lösa det på bästa sätt. Åsa Haraldsson 20 jan, 21:34 |
Svar (2 st) |
---|
Hej,vi kan absolut hjälpa till i kiosken om det behövs lördag. Men har inte möjlighet att köra som reserv 1/2 tyvärr.Har körning 16/3 för info då vi bytt med Ellen den dagen.Med vänlig hälsning, Ulrika & Michael |
Ulrika, Mikael; jag tar bort er som reserv för körning 1/2, Jag uppdaterar det i dokumentet under helgen. Jag ändrar även det ni har bytt. Jag tror att kiosken imorgon är löst. |