Forum
TillbakaKläder! |
---|
Matchtröjor är beställda för laget och betalas utav klubben. Det som förväntas förutom dom är vita shorts och gröna strumpor till match. Har ni vita shorts och strumpor som stämmer i färg men inte i rätt märke är det helt ok. Däremot behöver man köpa nytt, se till att det blir rätt. Vad det gäller träningskläder är inte heller det krav att skaffa nytt. Däremot har vi förstått att flera velat beställa shorts, strumpor osv. Därför kommer vi att lägga en gruppbeställning. Där kan man även beställa matchshorts om man så önskar. Lägger in länk nedan där ni kan gå in och kolla om det är något som ni önskar beställa. https://www.stadiumteamsales.se/brottbysk/fotboll Är det något ni önskar beställa vill jag ha det på mail och en kommentar under så ingen missas. Jag kommer inte plocka ut provkläder under rådande coronatider så ni får tyvärr uppskatta vad ni behöver för storlek. Jag sätter slutdatum till den 31/3, dvs bara en vecka men det är för att förbättra chanserna att få sakerna så fort som möjligt. Som vanligt, har ni frågor så tveka inte att ställa dom! Mvh/Anna Anna Dahl 24 mar 2020 |
Svar (11 st) |
---|
Kommer inte in via länken och hittar inte laget på Stadium. Hur ska jag göra? /Malin |
Hej, Nej det verkar blivit något stort fel. Kontaktade klubben igår, så dom gräver i det. Mvh/Anna |
Hej igen! Nu är sidan uppe igen och länken fungerar som den ska. P.g.a. teknikstrulet ger jag några extra dagar. På fredag vill jag ha era beställningar. Har ni inte beställt innan är det bra om ni specar vilka initialer ni ska ha på kläderna. (ingår i priset) Ses på fredag! Mvh/Anna |
Leo vill beställa. Skickar mejl. |
Beställt till Albin |
Vilken mailadress vill du ha beställningen till? Med vänlig hälsning, Johanna |
Theo vill beställa också, vi skickar mail! |
Johanna, mailadressen är anna_bergendahl@hotmail.com |
Charlie I behöver kläder, vi skickar mail nu. |
Toppen, många beställningar har ramlat in. Skulle någon mot förmodan missat är det några timmar kvar. Har ni inte fått någon form utav bekräftelse kontakta mig igen. Mvh/Anna |
Är vi med på beställning ? :-) Monika |