Forum
TillbakaTräning höst och behov av fler tränare |
---|
Hej! Hoppas sommaren har varit bra för er! Vi tänker dra igång fotbollsträningen igen den 28 augusti, men innan dess behövs er hjälp... Vi har ett akut behov av fler tränare då två tränare har meddelat att de har begränsade möjligheter de kommande månaderna och vi dessutom önskar att vara två i stället för en tränare vid varje tillfälle. Det behövs alltså minst två till frivilliga för att kunna köra veckovisa träningar även till hösten. Jag hoppas verkligen att några av er kan ställa upp. Ni som kan tänka er att träna laget eller assistera under träningarna får gärna höra av er till en av oss ledare eller svara på denna tråd! Första träningen blir som sagt den 28e augusti på den vanliga tiden kl 16:45 och förhoppningsvis kan vi bekräfta innan dess hur vi fortsätter framöver. Jag ser fram emot en jättebra hösttermin och vi ses den 28e! //Remco Remco Jansen 6 aug 2018 |
Svar (2 st) |
---|
Hej Remco, Tack för att du tar tag i detta. Jag kan försöka hjälpa till vid behov, som en andra tränare och som det ser ut nu varannan vecka. Med vänlig hälsning, Aki |
Tack Aki - kanon att du vill hjälpa till! Hoppas någon till kan tänka sig vara med som tränare. Hör gärna av er i så fall, så kan vi bestämma detaljerna kring hur vi lägger upp det sedan. //Remco |