Ställ in hur du vill ta emot kallelser

Här kommer ett tips till alla utövare, spelare och föräldrar som tycker att mejlkorgen i mobilen och på datorn fylls upp lite för fort.

Alla användare i Svenskalag kan själva välja att ta emot kallelser antingen både via mejl och app eller enbart via app.

För att göra inställningen loggar du in på på föreningens hemsida och går till Mina Sidor  > Mina uppgifter > Aviseringar.

Om du inte redan laddat ner Svenskalag-appen rekommenderar vi att du gör det redan idag. Självklart kan du vara inloggad i flera föreningar samtidigt utan att behöva växla mellan olika inloggningar.

Notera att inställningen för om du vill ha kallelser via mejl och app eller enbart app behöver göras för varje Svenskalag-förening du är med i.