Forum
TillbakaFörsäljning - Lagkassa |
---|
Hej Då var det dags att återigen försöka utöka lagkassan. Detta gör vi för att vi ska kunna erbjuda killarna det där lilla extra vid avslutningarna samt för framtida cuper. I brist på en föräldraförening så har jag därför tagit beslutet om att vi ska sälja produkter från Kakservice. De erbjuder produkter som knäckebröd, godis och såklart olika sorters kakor! Gör så här: 1. Klicka på länken https://www.kakservice.se/minasidor/GEVITI 2. Registrera er för försäljning 3. Dela länken med familj, vänner och kollegor (vill/behöver ni använda er av en broschyr istället så kontakta mig) Varje barn måste sälja minst 5 burkar men ju fler burkar vi säljer desto mer pengar får barnen. Burkarna kommer att levereras till mig och jag kommer att kontakta er för vidare leverans. Jag har satt slutdatum till den 12 oktober Har ni några frågor är ni välkomna att höra av er direkt till mig! Kör Hårt! Josefina Ferara Emils mamma 0732439063 Josefina Renström Ferara 7 sep 2021 |
Svar (19 st) |
---|
Detta blir toppen! 5 burkar! Det klämmer Ottos pappa på 1 månad så här ska det köpas kakor! //Johanna |
Bra initiativ 👍! Deras hemsidan verkar va överbelastad då vi inte kommer in.. vi gör ett försök imorgon! Lycka till alla :) |
Ja, det verkar som att häckens p2012 får sidan att krascha 😂 |
Är det någon som vill ha hjälp med att registrera sig som säljare på hemsidan så får ni gärna höra av er. Jag skrev mitt telefonnummer i inlägget 😊 |
Hej! Ska vi behöva göra något mer när vi tar emot beställningar?Hur gör vi med betalningen? Ska dem som har beställt swisha mig och sen swishar jag vidare ;) sorry ,många frågor.. det är första gång för oss .. |
Hej, vi samlar alla ordrar i en och samma beställning. När den levereras får vi en faktura med 30-dagars betalning. Beställarna kan därför betala när vi levererar burkarna. Det är första gången för oss också så är inte helt hundra på hur det brukar gå till men jag tänker att alla kan swisha antingen via er eller mig direkt så sätter jag över pengarna till lagkassan. |
Hej Josefina, vet du hur mycket av priset går till pojkarna? Tänkte använda det som försäljningsgrej också. |
25kr/låda går till lagkassan |
Hej! Jag kommer att ta med mig säljbroschyrer imorgon till Färjenäsplan till er som vill ha ha en sådan och kanske lägga i fikarummet på jobbet eller låta barnen gå runt och sälja själva. Ni kan även använda den om ni inte vill registrera er i webbshoppen |
Hej! Nu är det inte långt kvar tills laget har tjänat ihop 10000kr!! Till er som inte registrerat er som säljare ännu snälla gör det så snart som möjligt. Minsta antalet burkar är bara fem och det tror jag alla har möjlighet att sälja. Den 12 oktober är sista dagen för att registrera er försäljningen Ha det gott! Josefina |
Hej! Imorgon är sista dagen för er alla att lägga era ordrar. Minimum försäljning är 5 burkar dvs har du/ni inte sålt så många kommer ni att få betala in det beloppet som 5 burkar motsvarar i förtjänst (125kr) till Lagkassan. |
Hejsan! På våran försäljnings konto står det bara Sparad men ingen knapp att skicka in det, men det kanske sker automatiskt, ville bara kolla om det är så för er alla andra också? |
Jag har gjort samma med min stora barn. Det automatiskt komma på beställningen. |
Hej! Genom att spara era beställningar så läggs de automatiskt med i vår totala order eftersom ni kopplat er via länken jag skickade ut. Sen är det jag som skickar in hela beställning eftersom jag är ”administratör”. Alla (närmare 600) burkar kommer att levereras hem till mig inom några dagar och jag får nöjet att fördela ut dem till er 😊 Återkommer med mer information betalningen när jag fått mer info kring detta |
Go kväll! Nu är beställningen gjord! Ni får burkarna levererade tillsammans med information om hur ni ska göra med betalningen. Betalningen sker till mig så betalar jag fakturan och sätter in pengarna på lagkontot. Stort tack till alla som deltagit i försäljningen 😊 |
Hej! Vad bra, då vet vi😊 Tack själv för att du roddar detta och vad kul för grabbarna att få in pengar till lagkassan💰 |
Vi kommer idag ta med oss era beställningar till träningen för utlämning! Om ni inte har möjlighet att ta med burkarna hem idag så får ni hämta de hemma hos oss enligt överenskommelse. Hör av er till mig på telefon/sms i så fall. |
Hej! Josefina är det möjligt att vi kan få våra burkar till nästa träning? |
Hej! Vi tar med de kvarvarande beställningarna på onsdag. |