Forum
TillbakaTränarna 2012 |
---|
Hej vill bara ge en stor eloge till alla tränare som tränade pojkar födda 2012 i dag . Vill tacka er för att ni är så fina och tog hand om Oliver på det sättet ni gjorde på dagens träning. Oliver har haft det lite tufft att hitta en plats i laget känner sig osäker och säger att han är dålig och har varit väldigt ledsen varje gång vi skall åka på träning. Sånt gör naturligtvis väldigt ont i ett mamma hjärta och jag har undrar varje gång om jag skall låta han vara hemma eller försöka övertala honom att gå på träningen . Jag vet ju att han egentligen gillar att spela fotboll, eftersom han alltid frågar mig om vi skall spela med varandra när vi är hemma. I dag var han jätte glad när vi gick från träningen och sa att han hade haft det jätte roligt. Kändes så skönt inombords att se honom så glad i dag. Det är ju så fina killar i laget men dom är ju så många och kommer från andra skolor än Oliver så det är svårt att ta plats om man är känner sig lite blyg och osäker. Tack för att ni är så pedagogiska och närvarande och för att ni tar hand om killarna på ett sånt kärleksfullt sätt 🙏😊❤ Vänliga hälsningar Therese Berntsson Olivers mamma Isabelle Berntsson 21 sep 2019 |
Svar (2 st) |
---|
Hej och tack för dina fina ord de värmer! |
Stort tack för dom orden, och så roligt att höra att Oliver haft roligt och var glad! |