[DIV3] Spelarmöte Haninge/Trånkan
Ons 31 jan 2024, 20:00-20:30
Haribohallen, Hanveden
Samling: 20:00Spelarmöte för att diskutera truppläget och närvaro vid och engagemang kring matchspel.
Preliminär agenda
* Truppläget - Hur många uttagningsbara spelare har vi i nuläget?
* Vems uppgift/ansvar är det att övervaka matchkallelser och bedöma om extraspelare behöver kallas in eller bedöma om en match måste ställas in? Vilka kriterier gäller?
* Vilka krav kan jag som tränare/coach (Erik) ställa på förutsättningarna inför match?
Obligatorisk närvaro. Vi försöker att ordna med Teams för dem som verkligen inte kan närvara fysiskt.
Även om det är obligatorisk närvaro, kommer ju någon alltid att falla bort pga sjukdom etc., så att vi behöver någon frivillig som för anteckningar.
Ni som missar mötet pga giltig anledning, kom ihåg att det är ERT EGET ANSVAR att ta reda på vad som har sagts och beslutats.
Jag vill att följande personer (med någon typ av ledaransvar) kommer 19:45, så att vi kan ta ett snabbt förmöte:
* Lagledare: Linnéa, Mia
* Tränare: Erik
* Lagkaptener: Emma, Mimma, Annelie
* Sekretariatsansvarig: Johanna
* Material/slip: Sara
Vi ses på onsdag,
Erik
Preliminär agenda
* Truppläget - Hur många uttagningsbara spelare har vi i nuläget?
* Vems uppgift/ansvar är det att övervaka matchkallelser och bedöma om extraspelare behöver kallas in eller bedöma om en match måste ställas in? Vilka kriterier gäller?
* Vilka krav kan jag som tränare/coach (Erik) ställa på förutsättningarna inför match?
Obligatorisk närvaro. Vi försöker att ordna med Teams för dem som verkligen inte kan närvara fysiskt.
Även om det är obligatorisk närvaro, kommer ju någon alltid att falla bort pga sjukdom etc., så att vi behöver någon frivillig som för anteckningar.
Ni som missar mötet pga giltig anledning, kom ihåg att det är ERT EGET ANSVAR att ta reda på vad som har sagts och beslutats.
Jag vill att följande personer (med någon typ av ledaransvar) kommer 19:45, så att vi kan ta ett snabbt förmöte:
* Lagledare: Linnéa, Mia
* Tränare: Erik
* Lagkaptener: Emma, Mimma, Annelie
* Sekretariatsansvarig: Johanna
* Material/slip: Sara
Vi ses på onsdag,
Erik
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 8 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här