Info Kiosk & Seketariat
Ons 22 sep 2021, 17:30-19:00
Åby aarena
Samling: 17:30, Åby ArenaVi skulle behöva minst 2-3 personer (föräldrar) som kan vara lagets ansvariga gällande sekretariat och kiosk i samband med våra sammandrag hemma i Åby under säsongen.
Då vi ledare kommer behöva vara med laget är det enklare om laget har andra ansvariga gällande dessa roller.
Infomöte/utbildning med klubben är i Åby Arena 22 sept kl 17.30, samtidigt som vi har träning så em del av er är ju ändå där.
Sen är det såklart resterande föräldrar som får hjälpa till att bemanna kiosk o sekretariat under sammandragen.
Frågor? Kontakta Niklas eller Ellen
Mvh Ledarna
Då vi ledare kommer behöva vara med laget är det enklare om laget har andra ansvariga gällande dessa roller.
Infomöte/utbildning med klubben är i Åby Arena 22 sept kl 17.30, samtidigt som vi har träning så em del av er är ju ändå där.
Sen är det såklart resterande föräldrar som får hjälpa till att bemanna kiosk o sekretariat under sammandragen.
Frågor? Kontakta Niklas eller Ellen
Mvh Ledarna
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 13 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här