Ansvarsfördelning H2/H3
Fre 29 sep 2023, 22:00-00:00
Åby Arena
Samling: 22:00Då det fungerar så bra med att ni får önska själva, så har vi kommit underfund med att det bästa inför den här säsongen också är att vi ser över med er spelare vilket ansvarsområde ni önskar, till er själva eller målsman/sambo/flickvän etc.
Det kommer vara 3 olika ansvarsgrupper även den här säsongen i H2/H3.
Alla får möjlighet att välja i vilken grupp man vill ingå i. Utifrån allas val så kommer vi att sätta ihop grupperna så bra vi kan, alla kommer naturligtvis inte att kunna få sitt förstahandsval, men vi ska försöka så gott vi kan, men vi hoppas det ska bli så bra för alla ändå.
Grupperna ni kan välja mellan är:
* Sekretariatet (Du ansvarar för seket under pågående match tillsammans med en till två personer)
* Kiosk (Du ansvarar för bemanning av kiosk under match tillsammans med en till person + ser till att servera domarna en bricka med kaffe. OBS! Endast när vi är första lag)
* Entré (Du är där en timme innan matchstart och står under hela första period)
Om man inte gör några val (1,2,3) så kommer vi att placera er i den grupp där det behövs folk.
Ex på svar: 1. Sek 2. Kiosk 3.Entré
Vi vill att ni svarar som exemplet visar med turordningen på hur ni vill hjälpa till.
Vänligen svara omgående, sista svarsmöjlighet fredag 29/9 22:00.
Så fort alla svarat kommer ett schema ut. När det är utskickat byter man själv sitt pass om det krockar, med någon av de föräldrarna som står på de passet man önskar byta till. Meddela sedan Steffi ert byte.
Det kommer vara 3 olika ansvarsgrupper även den här säsongen i H2/H3.
Alla får möjlighet att välja i vilken grupp man vill ingå i. Utifrån allas val så kommer vi att sätta ihop grupperna så bra vi kan, alla kommer naturligtvis inte att kunna få sitt förstahandsval, men vi ska försöka så gott vi kan, men vi hoppas det ska bli så bra för alla ändå.
Grupperna ni kan välja mellan är:
* Sekretariatet (Du ansvarar för seket under pågående match tillsammans med en till två personer)
* Kiosk (Du ansvarar för bemanning av kiosk under match tillsammans med en till person + ser till att servera domarna en bricka med kaffe. OBS! Endast när vi är första lag)
* Entré (Du är där en timme innan matchstart och står under hela första period)
Om man inte gör några val (1,2,3) så kommer vi att placera er i den grupp där det behövs folk.
Ex på svar: 1. Sek 2. Kiosk 3.Entré
Vi vill att ni svarar som exemplet visar med turordningen på hur ni vill hjälpa till.
Vänligen svara omgående, sista svarsmöjlighet fredag 29/9 22:00.
Så fort alla svarat kommer ett schema ut. När det är utskickat byter man själv sitt pass om det krockar, med någon av de föräldrarna som står på de passet man önskar byta till. Meddela sedan Steffi ert byte.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 14 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här