Kick Off - Ledarinformation
Mån 30 sep 2019, 18:00-19:00
Åby Arena, Konferensrummet
Samling: 17:50Som vi tidigare gått ut med kommer ni ledare få reda på mera angående era ansvarsområden därav denna Kick Off. Inget betungande men nödvändigt så att säga. Just denna Kick Off är för er ledare som har lag som spelar inom RÖD och SVART nivå.Vi väljer att dela upp det i två grupper så att det inte blir så många ledare som samtidigt lyssnar och lär sig.
Meningen med denna Kick Off är att ni i varje lag ska utse en ledare som ansvarar för respektive uppgift. (fortfarande inget betungande utan meningen med detta är framförallt att kioskansvarige och skärmansvarige ska kunna få lite mer ledig tid utan att behöva vara i hallen hela tiden vid hemmasammandrag/matcher och framförallt kunna lämna för ex en resa utan en massa samtal. Kan en ledare rutinerna så går de så mkt lättare och kan då hjälpa föräldrarna som ansvar för just de delarna)
Kiosk -En ledare som tar på sig ansvaret att lära sig rutinerna kring den
Nya skärmen/klockan - En ledare som tar på sig ansvaret att lära sig den.
Föreningsförsäljning - En ledare som tar ansvaret för sitt lags föreningsförsäljning. Allt sköts via en app som du som kontaktperson sköter. (Mer information om detta kommer genom GUTZ som kommer vara på plats.) OBS! Det kan vara en i föräldragruppen som tar hand om föreningsförsäljningen givetvis, och hittar man ingen/inte vill ta på sig denna del sköter Steffi det.
Övriga frågor finns det tid för att ställa innan vi sätter igång genomgångarna.
Vi beräknar att det tar ungefär 1h.
Varmt välkomna!
Meningen med denna Kick Off är att ni i varje lag ska utse en ledare som ansvarar för respektive uppgift. (fortfarande inget betungande utan meningen med detta är framförallt att kioskansvarige och skärmansvarige ska kunna få lite mer ledig tid utan att behöva vara i hallen hela tiden vid hemmasammandrag/matcher och framförallt kunna lämna för ex en resa utan en massa samtal. Kan en ledare rutinerna så går de så mkt lättare och kan då hjälpa föräldrarna som ansvar för just de delarna)
Kiosk -En ledare som tar på sig ansvaret att lära sig rutinerna kring den
Nya skärmen/klockan - En ledare som tar på sig ansvaret att lära sig den.
Föreningsförsäljning - En ledare som tar ansvaret för sitt lags föreningsförsäljning. Allt sköts via en app som du som kontaktperson sköter. (Mer information om detta kommer genom GUTZ som kommer vara på plats.) OBS! Det kan vara en i föräldragruppen som tar hand om föreningsförsäljningen givetvis, och hittar man ingen/inte vill ta på sig denna del sköter Steffi det.
Övriga frågor finns det tid för att ställa innan vi sätter igång genomgångarna.
Vi beräknar att det tar ungefär 1h.
Varmt välkomna!
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 2 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här