Hemmasammandrag 2/3-25
Sön 2 mar, 09:00-13:00
Åby Arena
Samling: 07:30Dags för säsongens första hemmasammandrag.
Här behöver vi hjälp av er föräldrar:
* Sitta i sekretariatet (utbildning får man av Tommy Lunas pappa, är ej svårt på grön nivå)
* Stå i kiosk
* Vara matchvärd. (Som matchvärd tar du emot lagen när de kommer i entrén, visar dem till deras omklädningsrum och meddelar deras kod för dagen och ger dem lite grundläggande information som att be dem att lämna omklädningsrummet som det var när de kom, kasta sopporna i papperskorgen och lägga ev pant som kommer ner till omklädningsrummet i pantkärlet m.m. När ett lag åkt hem kollar matchvärden igenom deras omklädningsrum så det ser ok ut och byter soppåsen i omklädningsrummet.)
Skriv i kallelsen vad ni önskar vara behjälpliga med och om ni hellre tar tidiga eller sena passet.
Samling 07:30 i Åby Arena för att tillsammans bygga planer, starta igång kiosk och sekretariat, sätta upp spelschema m.m. Ju mer vi hjälps åt desto fortfare går det.
Medtag följande:
* Klubba
* Glasögon
* Inneskor
* Svarta strumpor
* Svarta shorts
* Vattenflaska
* Gärna en svart överdragströja att ta på sig efter match, så ni inte blir kalla.
* Något ätbart att stoppa i er mellan matcherna.
(Kiosken erbjuder korv och toast i matväg)
Matchtröja får ni av ledarna på plats i omklädningsrummet, och lämnas tillbaka efter sammandraget.
Vid sjukdom meddelas det Steffi på 0738-541846
Mvh Ledarna PF16/17
Här behöver vi hjälp av er föräldrar:
* Sitta i sekretariatet (utbildning får man av Tommy Lunas pappa, är ej svårt på grön nivå)
* Stå i kiosk
* Vara matchvärd. (Som matchvärd tar du emot lagen när de kommer i entrén, visar dem till deras omklädningsrum och meddelar deras kod för dagen och ger dem lite grundläggande information som att be dem att lämna omklädningsrummet som det var när de kom, kasta sopporna i papperskorgen och lägga ev pant som kommer ner till omklädningsrummet i pantkärlet m.m. När ett lag åkt hem kollar matchvärden igenom deras omklädningsrum så det ser ok ut och byter soppåsen i omklädningsrummet.)
Skriv i kallelsen vad ni önskar vara behjälpliga med och om ni hellre tar tidiga eller sena passet.
Samling 07:30 i Åby Arena för att tillsammans bygga planer, starta igång kiosk och sekretariat, sätta upp spelschema m.m. Ju mer vi hjälps åt desto fortfare går det.
Medtag följande:
* Klubba
* Glasögon
* Inneskor
* Svarta strumpor
* Svarta shorts
* Vattenflaska
* Gärna en svart överdragströja att ta på sig efter match, så ni inte blir kalla.
* Något ätbart att stoppa i er mellan matcherna.
(Kiosken erbjuder korv och toast i matväg)
Matchtröja får ni av ledarna på plats i omklädningsrummet, och lämnas tillbaka efter sammandraget.
Vid sjukdom meddelas det Steffi på 0738-541846
Mvh Ledarna PF16/17
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 15 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här