Forum
TillbakaKlicka på ja eller nej! |
---|
Hej på er! Inför dagens träning är det 5 som tackat ja, 7 har tackat nej och 11 har inte svarat alls. Det betyder att vi har 12 personer som brytt sig om att meddela de övriga i laget om de tänker komma eller ej. Samtidigt har vi hela 11 st som inte tycker att det är viktigt att övriga får veta om de tänker komma eller ej. Det pratas om detta varje gång vi träffas men det verkar inte hjälpa. Jag tycker att de av er som tycker det är alltför betungande att trycka på en av de två knapparna, meddela mig då detta så tar jag bort er från listan. Det är bättre att vi har ett verktyg som fungerar än att vi har många som får utskicket. Och är det nån av er som mot förmodan inte vet hur man gör, hör då av er för gratis konsultation. Med vänlig hälsning Henrik henrik.an@hotmail.se 0706-96 99 48 Henrik 20 okt 2013 |
Svar (1 st) |
---|
Håller helt klart med dig Henke, då jag e en utav de som inte svarat förens nu , har avvaktat in i det sista pga kalas, givetvis skulle detta meddelats tidigare så att resterande vet vad som väntas, det är dags att ta oss i kragen och skärpa till oss. Bättre kan vi 👍👍 |