Forum
TillbakaSlutinformation Quality Hotel Cup |
---|
Hej på er! Här kommer information gällande helgens Quality Hotel Cup. Vi bor på Scandic Swania i Trollhättan och spelar våra matcher under gruppen både i Trollhättan och Vänersborg. Samling kommer att ske på hotellet för respektive lag, killarna bör komma dit ombytta och klara för match, detta för att incheckningen och säkerhetsgenomgången som hotellet håller i skall genomföras smidigt och att vi sedan kan ta oss till match utan tidspress. Vi kommer att behöva hjälp med skjuts av er föräldrar mellan matcherna och boendet. Svara på detta inlägg om ni vet att ni kan hjälpa till att köra samt hur många platser ni har. Rumsfördelningen kommer att killarna få reda på under torsdagens träning. Följande lagindelning gäller: Häcken 1: Max, William, Danin, Cristian, Kelvin, Mihail, Daris, Oliver H, Kaan, Alex K, Hugo, Zinedin, Wilmer, Bleron, Alex A Samling lag 1 klockan 17:00 vid Scandic Swania Häcken 2: Anton, Josef, Oliwer R, Teo, Lucas, Axel, Zaka, Charlie, Jonas, Ata, Jayous, Alvin, Henry Samling lag 2 klockan 15:00 vid Scandic Swania. Här finner ni spelschemat: https://www.procup.se/cup/35148.htm Vid frågor hör av er till Tarik, Nu ser vi fram emot en spännande och lärorik helg för killarna och deras nästa steg i spelarutbildningen. Tarik Zildzic 3 okt 2022 |
Svar (7 st) |
---|
OBS! Korrigering, har blivit fel av mig i infon ovan, det som gäller är lag 1 samlas klockan 15 och lag 2 samlas klockan 17. // Tarik |
Vi kommer att bo på Scandic så en utav oss kan köra killarna lördag och söndag till matcherna mvh adrienne |
Jag är på plats lördag och söndag och kan köra, har 3 platser. |
Hej José. Kan Alexander Karlsson åka med dig fram och tillbaka? Skicka sms eller ring på 0704232515 Mvh Mikael |
Hej,Zinedin har ingen skjuts finns någon som kan skjutsa honom fram och tillbaka? tack. |
Vill bara tydliggöra att jag inte åker till cupen på fredag. Det jag menade är att jag kan köra mellan matcherna på lördag o söndag. |
Hej, jag har en plats i bilen om nån behöver samåka på fredag . P.S: det gäller bara på fredag. Kontakta mig på 0733 229995. Mvh Aretha |