Forum
SvaraMan e ju inte 50 längre,, |
---|
Som ni säkert märkt har procenten felpass gått ner rejält,tempot i hemjobben ökat markant samt att antalet offsides minskat drastiskt. Allt detta kan ju i princip härledas till undertecknads frånvaro på isen som till stor del beror på hälsoproblem. Nu när jag äntligen börjar få ordning på gubbakroppen så brakar min vrist ihop(antagligen till följd av en Mc-olycka för 14 år sen)jaja,jag ska göra en magnetröntgen på fredag och därifrån får vi se vad domen blir. Bar faktiskt ner trunken i källaren förra helgen,med tungt hjärta,men den fick mej på nåt vis mig att bli ännu "deppigare" iom att jag har för ont för att kunna köra just nu, men jag vill inget hellre än att komma ner o köra ett pass eller två,men får nog inse att det kan bli stökigt att komma tillbaka till min ytterst mediokra toppform. Som sagt,hoppas vi ses snart igen på isen.Håll ett par tummar,gubbs! Jerka #67 Jerka Östergren 24 feb 2021 |
Svar (5 st) |
---|
Du får komma ned och stå och hänga som back nere vid målet: du kommer garanterat att vara ensam, göra massor av nytta och dessutom vara älskade av alla oss målisar! |
Du är saknad, men inte glömd! Krya på vristen! |
Så snart Du känner förr det och medical team ger klartecken att göra det få Du gärna off-ice fysa med oss! |
Rest and Recover! Krya på |
Haha,tack. Lär nog bli off-ice FRYSA istället ;-) |